Eli kyseessä M50b20 moottori ja on semmoinen vika että joutuu sahaamaan käyntiin todella pitkään (yli 5 sekunttia) ennenkuin käynnistyy, kun on muutaman sekunnin sahannut meinaa koko ajan lähteä ja sitten lopuksi juuri ja juuri lähtee käyntiin ja sitten käy tyhjäkäyntiä ihan normaalisti. Kun kaasun painaa tyhjäkäynniltä pohjaan meinaa kone jotenkin tukehtua sekunnin ajaksi ja sitten nousee, korkeilla kierroksilla käy todella tukkoisesti ja tehoja uupuu. Paukuttaa ilmanputsariin.
Välillä sitten kun sammuttaa auton pitkän ajon jälkeen ei joskus lähde käymään ennenkuin on sahannut akun tyhjäksi ja antanut apuvirtaa, nyt alkanut myös tekemään sellaista että kierrokset jää humppaamaan 1000-2000 välille kun kaasun päästä, mutta välillä saattaa olla pitkiä aikoja tekemättä sitä.
Vaihdettuja osia: ilmamassa-anturi, kampiakselinasentotunnistin, tulpat, bensapumppu. On kokeiltu toisen auton toimivalla asentotunnistimella mutta sillä ei edes lähtenyt käyntiin. Alkuperäisiä antureita molemmat.
Mitä tässä pitäisi tehdä? Voisiko jakoketju olla venynyt?
Välillä sitten kun sammuttaa auton pitkän ajon jälkeen ei joskus lähde käymään ennenkuin on sahannut akun tyhjäksi ja antanut apuvirtaa, nyt alkanut myös tekemään sellaista että kierrokset jää humppaamaan 1000-2000 välille kun kaasun päästä, mutta välillä saattaa olla pitkiä aikoja tekemättä sitä.
Vaihdettuja osia: ilmamassa-anturi, kampiakselinasentotunnistin, tulpat, bensapumppu. On kokeiltu toisen auton toimivalla asentotunnistimella mutta sillä ei edes lähtenyt käyntiin. Alkuperäisiä antureita molemmat.
Mitä tässä pitäisi tehdä? Voisiko jakoketju olla venynyt?
Comment