Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 M3 alustavaihtoehdot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • QUASIMODO
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 2542
    • Pirkkala

    E36 M3 alustavaihtoehdot

    Moro!

    Alustatietäjiltä kaivattaisiin hieman apua....

    Autossani (E36 M3 S50B32) on tällä hetkellä BC Racing BR -alusta ja se on toiminut tähän asti omiin tarpeisiini hienosti.

    Nyt kuitenkin haluaisin lisää mukavuutta..eli hieman pehmeämpää kyytiä.
    Orggis alusta keulii rankasti, joten se ei ulkonäöllisesti ole mieleen.


    Kaivoin googlelle topicin, jossa on pyöritelty eri alusta vaihtoehtoja ja siellä on ulkonäöllisesti saatu lähes se lookki mitä itsekin tavoittelen.
    Eli hieman alkuperäistä alustaa matalempi, mutta ei mikään linttamadallus.

    Tämä kuva on kyseisestä topicista ja kuvan yllä on maininta "H&R Sport springs, 15mm rear spring pads"





    Tähän liittyen kaipaisin teidän näkemystä. Suosituksia ja kokemuksia?

    Miltä teistä kuulostaisi:

    - Taakse alkuperäinen jousi ja iskari
    - Eteen H&R sport -jouset ja alkupeäinen iskari
    Last edited by QUASIMODO; 09-07-2018, 13:22.
    sigpic
  • Electroid
    BTCF Member
    • Jul 2007
    • 992
    • Jyväskylä

    #2
    Kumpi painaa enemmän vaakakupissa: ulkonäkö vai mukavuus?.
    Ylläolevassa e36:ssa on perä ihan liian korkealla suhteessa keulaan (ainakin 20mm).


    Yksi vaihtoehto on vaihtaa sinne nykyisiin BC tolppiin pitemmät ja pehmeämmät jouset eteen ja taakse myös. Säilyy säädettävyys ja ei tartte pelata kumikiekkojen kanssa. :think
    - E36 328iA Touring 4/97 -
    Myynissä:
    - Rondell 0067 8x17et 35 & 9x17et40 + 225/45 245/40R17 PilotSport5 (+pari varavannetta) -

    Comment

    • Tzeimi
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2004
      • 2067
      • Banshee - Jyväskylä

      #3
      Originally posted by Electroid View Post
      Yksi vaihtoehto on vaihtaa sinne nykyisiin BC tolppiin pitemmät ja pehmeämmät jouset eteen ja taakse myös.
      Tällä lähtisin itse myös liikkeelle. Itseasissa juurikin, mitä tein tuon oman riisikupin kanssa tässä taannoin.
      Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
      & 02 tulpo saniteetti dyno




      Älä väkisin, ota isompi vasara.
      If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

      Comment

      • 316bemi
        BTCF Member
        • Oct 2010
        • 216
        • Joensuu

        #4
        Eibach b12 setti mukavuudeltaan paras madallussarja mitä ainaki e46ia ajanu. H&R vakaajien kanssa tosi jämytuntuma mutkakurvailuun yms,mut silti ällistyttävän pintapehmeä. Ei tunnu poikkisaumat,terävät työssytkin menee kuin sukkasiltaan. H&R cupkit taasen aika kauhean kova niin e36 kuin e46ssa. Normaali korkeussäädettävät teknixit,bc racingit yms kans kokeillu eikä pääse lähellekää tuon b12(bilstein iskarit+eibach jouset)mukavuutta säätää sitten miten tahansa.

        Comment

        • Tonton
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2006
          • 9101
          • Raisio

          #5
          Monta sataa johonkin uuteen alustaan kun mamasanilta saa jousia monella mitalla ihan kympeillä
          sigpic
          M-B Vito -22
          Transit Custom -18
          Yamaha vx ho cruiser -22
          Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
          [email protected]

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎