Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 moottorin sähköt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • afafaf
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2004
    • 1144
    • Tornio

    e36 moottorin sähköt

    Osaisko joku viisastaa minua, eli homma seuraava.. olen karsimassa ylimääräsiä johtoja pois alkuperäisestä m50 aut. johtosarjasta, naitan maxxecun tähän sarjaan ja selkeyden takia kaikki ylimääräinen lähtee.

    mutta nyt pientä ongelmaa tuottaa toinen moottorinjohtosarjan pistoke(kuva). Siitä on jo karsittu kaikki automaattiin kuuluvat johdot pois, ja 3kpl johtoja jäi, joihin en löydä kytkentäkaavaa.

    Käsittääkseni tuo pistokkeen kautta tulee ainaki pakki valot?mitä muuta? mikä tuon pistokeen virallinen nimi on, x20, x69???

    Niin ja manuaali tosiaan tulee tästä autosta.
    Last edited by afafaf; 28-05-2021, 19:23.
  • Pazi88
    Moderator
    • Jan 2007
    • 11037
    • Oulu

    #2
    Mun muistaakseni pakkovalot ei tule ton toisen pistokkeen kautta. Ainakaan manuaalissa :think Kaikki johdot siinä toisessa on jotain automaattiin/obc:n toimintaan liittyviä ja ei vaikuta koneen käyntiin mitenkään, niin olen vain repiny koko paskan pois jokaisesta johtosarjasta

    Instagram, YouTube kanava
    ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

    Comment

    • afafaf
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2004
      • 1144
      • Tornio

      #3
      Originally posted by Pazi88 View Post
      Mun muistaakseni pakkovalot ei tule ton toisen pistokkeen kautta. Ainakaan manuaalissa :think Kaikki johdot siinä toisessa on jotain automaattiin/obc:n toimintaan liittyviä ja ei vaikuta koneen käyntiin mitenkään, niin olen vain repiny koko paskan pois jokaisesta johtosarjasta
      Okei,no hyvä..lähtee sitte tuostaki mäkeen tuo pistoke..

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎