Moro,
Kysymys kokeneemmille,
Z3 1.8 kannentiivisteen vaihto meneillään. Tiivistesarjan kannentiivisteessä on vain 1 sylinterin kohdalla kantta ja lohkoa vastaavat kanavat nesteen virtausta varten. Muiden kolmen sylinterin kohdalla tiivisteessä on todella pienet kanavat.
Onko tämä tarkoituksenmukaista, esim neste virtaa ensin kauimmaiseen sylinteriin jäähdyttäen sitä ensimmäisenä?
Paikallaan oli jo kyrvähtänyt tiiviste jossa tiivisteenkanavat oli avarrettu isommiksi (ks. kuvat)
Vaihtoehdot on nyt
a) asentaa sellaisenaan
b) porata reikiä edes hieman isommiski koska vanhaa tiivistettä purettaessa osa kanavista oli kivettynyt (kattilakiven tyyppistä) tukkoon (!)
Vastauksianne odotellen
Kysymys kokeneemmille,
Z3 1.8 kannentiivisteen vaihto meneillään. Tiivistesarjan kannentiivisteessä on vain 1 sylinterin kohdalla kantta ja lohkoa vastaavat kanavat nesteen virtausta varten. Muiden kolmen sylinterin kohdalla tiivisteessä on todella pienet kanavat.
Onko tämä tarkoituksenmukaista, esim neste virtaa ensin kauimmaiseen sylinteriin jäähdyttäen sitä ensimmäisenä?
Paikallaan oli jo kyrvähtänyt tiiviste jossa tiivisteenkanavat oli avarrettu isommiksi (ks. kuvat)
Vaihtoehdot on nyt
a) asentaa sellaisenaan
b) porata reikiä edes hieman isommiski koska vanhaa tiivistettä purettaessa osa kanavista oli kivettynyt (kattilakiven tyyppistä) tukkoon (!)
Vastauksianne odotellen
Comment