Hyviä iltoja! Ostin otsikon mukaisen laitteen talviautoksi ja nyt pienimuotoisia murheita. 
1) Lämpömittari nousee heti yli sinisen, kun laittaa virrat päälle vaikka on kylmä moottori, ja 1 min käytön jälkeen neula nousee puoleen väliin.
Pitemmässä ajossa nousee melkein tappiin asti. Puhaltaa sisälle kuumaa, eikä vedä vellejä sekaisin.
Taaempi lämpötila-anturi uusittu, eikä vaikutusta.
2) N. 4000rpm kohdilla täristää kaasupolkimeen, itsellä vahva epäilys kohdistuu moottorin tukikumeihin?
Onko muilla kanssa-autoilijoilla ollut tämänkaltaisia "vaivoja" ?
					1) Lämpömittari nousee heti yli sinisen, kun laittaa virrat päälle vaikka on kylmä moottori, ja 1 min käytön jälkeen neula nousee puoleen väliin.
Pitemmässä ajossa nousee melkein tappiin asti. Puhaltaa sisälle kuumaa, eikä vedä vellejä sekaisin.
Taaempi lämpötila-anturi uusittu, eikä vaikutusta.
2) N. 4000rpm kohdilla täristää kaasupolkimeen, itsellä vahva epäilys kohdistuu moottorin tukikumeihin?
Onko muilla kanssa-autoilijoilla ollut tämänkaltaisia "vaivoja" ?
 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
"isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
Comment