Elikkä tähän loppui se pitkä huoleton ajo "saksantuontipommilla"
Aamulla kun olin lähdössä ajelemaan, niin ei startannutkaan auto, vaan SMG:n ruutuun ilmestyi e7. Huomasin nopeasti että akku oli aivan kuollut, stb jännite alle 10volttia. Vaihdoin tilalle bilteman akun jossa kapasiteetista puolet jäljellä, ja tällä vaan nytkähtää startti kun yrittää startata. Nytkähtää, mutta ei siis jaksa pyörittää.
Elikkä: mistä voisi tämä akun tyhjentyminen yön yli johtua, ei, ovi ei jäännyt auki tai vastaavaa, auto oli aivan samalla lailla jätetty kuin aina ennenkin. Faija oli kuullut jonkun pumpun käyvän, ja ryystävän äänenn kun oli kotiin tullut ja auto seisonut pihalla, eli voisiko polttoianepumppu imeä akun tyhjäksi yön aikana vaikka virtaavain on poissa autosta ?
Toinen mahdollinen vika mikä tulis mieleen on että startti olisi hajonnut, ja akku olisi sieltä kautta purkaantunut, onko tämä mahdollista ? Muita ideoita että mikä sieltä ois voinnu mennä ?
Aamulla kun olin lähdössä ajelemaan, niin ei startannutkaan auto, vaan SMG:n ruutuun ilmestyi e7. Huomasin nopeasti että akku oli aivan kuollut, stb jännite alle 10volttia. Vaihdoin tilalle bilteman akun jossa kapasiteetista puolet jäljellä, ja tällä vaan nytkähtää startti kun yrittää startata. Nytkähtää, mutta ei siis jaksa pyörittää.
Elikkä: mistä voisi tämä akun tyhjentyminen yön yli johtua, ei, ovi ei jäännyt auki tai vastaavaa, auto oli aivan samalla lailla jätetty kuin aina ennenkin. Faija oli kuullut jonkun pumpun käyvän, ja ryystävän äänenn kun oli kotiin tullut ja auto seisonut pihalla, eli voisiko polttoianepumppu imeä akun tyhjäksi yön aikana vaikka virtaavain on poissa autosta ?
Toinen mahdollinen vika mikä tulis mieleen on että startti olisi hajonnut, ja akku olisi sieltä kautta purkaantunut, onko tämä mahdollista ? Muita ideoita että mikä sieltä ois voinnu mennä ?
Comment