Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 kolisee ja paukkuu.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wipez
    Bimmer Rookie
    • May 2005
    • 133
    • Turku

    e36 kolisee ja paukkuu.

    Niin tosiaan searchilla löytyi paljon informaatiota tästä aiheesta eli ilmeisesti kannattaa aloittaa alatukivarren puslien vaihdolla. Mikä taitanee olla v*ttumainen homma kun mielestäni usein vinkkinä oli että vie vaihdatettavaksi johonkin.

    Nojoo, sitten tuli vielä tälläinenkin ihmettelyn aihe, eli kun autossa on alla 225/45 17 ja uraherkkyys on niin prkl suurta, niin voiko se johtua muka noista renkaista vai onko joku pielessä? aurauskulmat tai jotkut kulutusosat loppu?

    Auto on siis vuoden -92 318iS coupe.
    e90 320d -07
    Ex. e36 328i coupe -95, e36 318iS coupe -92

    Kotisivut, IT-Tuki
  • Ha2
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1786
    • Oulu

    #2
    Mulla on samankokoiset kumit ja sama autokin (no vuoden uudempi mutta) ja menee ihan suoraan eikä vetele urissakaan. Pyöräkulmat oon säädättäny ja ne on nyt kaikki oikeissa arvoissa. Ne tukivarren puslat vaihdatin viime kesänä ja sillä on suuri vaikutus asiaan. Vaihdata ensin ne puslat ja säädätä sitten pyöräkulmat. Kannattaa suihkutella joka päivä viikon ajan CRC:tä pyöräkulmien säätöosiin ennen säätöön menoa. Ettei käy niin kuin minulla... Ei jaksa selittää mutta kuitenkin.
    E61 525d LCI

    Comment

    • Line6
      Bimmer Rookie
      • Mar 2004
      • 163
      • Espoo

      #3
      Ite käytin atoni juuri elein huollossa ja vaihdettiin alatukivarren tainmaiset puslat. Tätä ennen kolina ongelmaa oli rajusti, mutta nyt se väheni lähes puolella! Ajettavuus parani ja auto tuntuu muutenkin paljon tanakemmalta. Puslat oli powerflexin... Niin ja ei tuossa laitossa mennyt ku vajaa tunti = 37€ + puslat 54€

      niin ja autohan oli e36 318i -92
      Last edited by Line6; 04-08-2005, 16:52.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎