Kysytäämpäs nyt tääläkin vahvistusta omalle diagnoosille ja sitä että mikä olisi oikea marssijärjestys.
Kesäpirssi siis pelitti viimekesän moitteetta. Nyt kun auto otettiin ajoon lähti tallista kun palmun alta, kolkyt kilsaa ajoo ja sammutus, ja heti perään uudelleen käyntiin niin eipä lähtenykkään. solenoidi vaan naksahti ja staritti yritti pyörähtää.
No siinä akkua lataillessa pelti pystyssä puolituntia koklasin uudelleen ja kas... sehän läks.
Mittasin lataukset ja akun jännitteet.. kaikki ok.
Kärry pelitti muutaman päivän ihan ok, kunnes taas tänään.
Tallista käymään ja kolkyt kilsaa ajoo. pari kertaa startattiikin ja kaikki ok, mutta sitten. Ei millään käymään. ja samat oireet. NAKS ja VOU.
No sain työnnettyä auton talliin jossa oli sitten laturissa kolme tuntia ja pelti pystyssä, mutta nytpä ei enää lahe sillonkaan.
Aluksi ajatteli että akku pirulainen on kyykänny, mutta nyt alan epäilemään starttia tai maadotusta.
Kummasta kannattas alottaa/onko jotain tiettyä maapistettä joka kannattaa kattoa ekana?
Onko moottorin ja rungon välillä muuta kun tuo yksi pakosarjan alla maadoittava johto.
Moottorin ja rungon välin mittasin kuormittavalla mittarilla ja se oli 0,1ohm.
Onko imusarja aina irroitettava jos startiin mielii käsiksi? pirun ahtaalta ainakin näyttää.
Kesäpirssi siis pelitti viimekesän moitteetta. Nyt kun auto otettiin ajoon lähti tallista kun palmun alta, kolkyt kilsaa ajoo ja sammutus, ja heti perään uudelleen käyntiin niin eipä lähtenykkään. solenoidi vaan naksahti ja staritti yritti pyörähtää.
No siinä akkua lataillessa pelti pystyssä puolituntia koklasin uudelleen ja kas... sehän läks.
Mittasin lataukset ja akun jännitteet.. kaikki ok.
Kärry pelitti muutaman päivän ihan ok, kunnes taas tänään.
Tallista käymään ja kolkyt kilsaa ajoo. pari kertaa startattiikin ja kaikki ok, mutta sitten. Ei millään käymään. ja samat oireet. NAKS ja VOU.
No sain työnnettyä auton talliin jossa oli sitten laturissa kolme tuntia ja pelti pystyssä, mutta nytpä ei enää lahe sillonkaan.
Aluksi ajatteli että akku pirulainen on kyykänny, mutta nyt alan epäilemään starttia tai maadotusta.
Kummasta kannattas alottaa/onko jotain tiettyä maapistettä joka kannattaa kattoa ekana?
Onko moottorin ja rungon välillä muuta kun tuo yksi pakosarjan alla maadoittava johto.
Moottorin ja rungon välin mittasin kuormittavalla mittarilla ja se oli 0,1ohm.
Onko imusarja aina irroitettava jos startiin mielii käsiksi? pirun ahtaalta ainakin näyttää.
Comment