Elikkäs mulla on tuossa E36:sen manuaali ilmastoinnilla oleva laite, jossa kuskinpuoli puhaltaa kuumaa ja pelkääjän puoli toimii moitteetta, eilen otin irti sen magneettiventtiilin josta täältä löyty ohjeita sen putsaamisesta jne..tein ohjeiden mukaan ja kun sain helyt takasin kiinni ja jäähdytinjärjestelmän ilmattua, niin edelleenkin sama vika jatkuu!! Eli mitäs nyt kannattais tehdä? Voiko tuo magneettiventtiili olla entinen? toisessa magneetissa esiinty hieman hapettumaa, paha vai normaalia? Jos joutuu tuon venttiilin vaihtamaan, niin mistä kannttais kysellä, ettei tarttis ihan itteensä kipeeksi maksamaan
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36:sen lämmönsäätö ongelma
Collapse
X
-
Puhutaankohan nyt samasta lämpötila anturista jonka pitäisi sijaita siellä kuskinpuolen sumarin takana olevassa jarrujen jäähdytys ilma putkessa? Ihan nyt hölmö kysymys, mitä tuo anturi mahtaa tehdä, tai mitä virkaa sillä on?Nykyinen E90 318d
Entinen AUTO : Volvo V50 2.4i
Entinen TYÖAUTO : Bmw E90 318
Nykyinen PYÖRÄ : Honda CBR 600F
Ex - AUTO : Bmw E36 320 Coupe
Ex - AUTO : Bmw E30 316i
Ex KULKUNEUVO : Seat cordoba vario TDI
sigpic
Comment
-
-
Eipä puhuta.Tuo anturi mittaa ulkolämpötilaa,josta "tietokone" saa näytölle ja BIGNG-varoittimelle tietoa.
Vaan sisätilan lämpötiloja mittaavista sellaisista.Löytyy jostain jalkatiloista koetaulun alta?Muistelen joskus täällä foorumissa lukeneeni vast. ongelmasta joka korjaantui ko. anturin vaihdolla.Mutta jos antureita on vain yksi ja toinen lämmönsäädin toimii,niin..?Tämä todellakin perustuu hatariin muistikuviin.Last edited by Heguli 31; 10-08-2005, 09:25.
Comment
-
-
Originally posted by rekkemulla oli niistä magneetti ventiileiden käämityksestä lanka poikki. toisen puolen säätö toimi ok mut toinen puoli pukkasi kuuma.Nykyinen E90 318d
Entinen AUTO : Volvo V50 2.4i
Entinen TYÖAUTO : Bmw E90 318
Nykyinen PYÖRÄ : Honda CBR 600F
Ex - AUTO : Bmw E36 320 Coupe
Ex - AUTO : Bmw E30 316i
Ex KULKUNEUVO : Seat cordoba vario TDI
sigpic
Comment
-
-
mie purin sen venttilaattorin varovasti auki ja löysin sieltä katkenneen lankan ja tinasin ne kiinni. Rupes venttiilit pelittään. Aukasu vaiheesa kannattaa olla tosi tarkkana, ne langat siellä sisällä on tosi ohuita ja niitä o kenkkumainen tinata isolla kolvilla. patentti kesti talven yli ja viime keväänä sama homma ja piuha poikki mut eri paikasta. se venttiili hässäkkä on muuten ranskalaista "laatutavaraa"
Comment
-
Comment