Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 318i -92 kattoluukku ja autopesu.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • makallio
    Bimmer Rookie
    • Aug 2005
    • 61
    • JYVÄSKYLÄ

e36 318i -92 kattoluukku ja autopesu.

Käytin tossa autoni pesulassa ja ei ollu kivaa. Oli aika märkä olo aikana ja jälkeen. Kattoluukku - kuten jo jotkut tietävät - on autostani poissa toiminnasta. Pitäisi uusi moottori ja jonkun verran tekniikkaosaa saada siihen. Onkohan tuo nyt ihan normaalia että tulee vedet sisään a pilarista ja verhoilulevyn välistä kun käyttää pesussa. Luulen että ei. Auttakee nyt miestä hädässä kun pitäisi uusia osia saada.

- nolo tapaus -
    -m
  • KFZ-Koenig
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 2900

Originally posted by makallio
    Käytin tossa autoni pesulassa ja ei ollu kivaa. Oli aika märkä olo aikana ja jälkeen. Kattoluukku - kuten jo jotkut tietävät - on autostani poissa toiminnasta. Pitäisi uusi moottori ja jonkun verran tekniikkaosaa saada siihen. Onkohan tuo nyt ihan normaalia että tulee vedet sisään a pilarista ja verhoilulevyn välistä kun käyttää pesussa. Luulen että ei. Auttakee nyt miestä hädässä kun pitäisi uusia osia saada.

- nolo tapaus -
    Karkea veikkaukseni on, että sulla on ne luukun vedentyhjennysputket tukossa ja sen takia kusee tuolta a-pilarista. Tarkempaa tietoa e36:n ko. putkista mulla ei ole, mutta todennäkösesti searchilla löytyy tietoa asiasta.
    Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

Comment

• makallio
      Bimmer Rookie
      • Aug 2005
      • 61
      • JYVÄSKYLÄ

Mutta pitäisikö tiivisteiden välistä päästä vettä ollenkaan sisään vai onko tiivisteet vain hidastamassa? Pitääpä katsoa kattoverhoilun alle... Sieltä ne putket ilmeisesti löytyy?
      -m

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎