Koitin searchilla etsiä olisiko täällä kirjoitusta aiheesta josta nyt kirjoitan, mut en löytän, siis jatkan...
Jenkkien foorumilta löysin korjaus ohjeet siihen kun autossani ei takaluukku toiminut keskuslukon kanssa yhteen. Johto nippu joka menee luukkuun joutuu "taipumaan" liikaa joka kerta kun luukun avaa, johdoista murtuu eristeet, sitten huonossa tapauksessa katkeaa kuparinkin niska. Ja vielä huonommassa tapauksessa johdot alkaa kuumenemaan pinta-alan pienentyessä kuparisäykeitten katkettua ja johdot sulaa yhteen aiheuttaen tietysti oikosulun... ELI jos et ole asiasta aiemmin ollut tietoinen niin suosittenlen autostasi kysen johtonipun esiin kaivamaan ja tarkistamaan!!!
Omasta autostani oli kaksi johtoa kokonaan poikki ja viidestä johdosta oli kupari esillä!! Vaihdoin katkenneet johdot ja myös tietysti johdot joista kupari kurkki
t,Jani
Jenkkien foorumilta löysin korjaus ohjeet siihen kun autossani ei takaluukku toiminut keskuslukon kanssa yhteen. Johto nippu joka menee luukkuun joutuu "taipumaan" liikaa joka kerta kun luukun avaa, johdoista murtuu eristeet, sitten huonossa tapauksessa katkeaa kuparinkin niska. Ja vielä huonommassa tapauksessa johdot alkaa kuumenemaan pinta-alan pienentyessä kuparisäykeitten katkettua ja johdot sulaa yhteen aiheuttaen tietysti oikosulun... ELI jos et ole asiasta aiemmin ollut tietoinen niin suosittenlen autostasi kysen johtonipun esiin kaivamaan ja tarkistamaan!!!
Omasta autostani oli kaksi johtoa kokonaan poikki ja viidestä johdosta oli kupari esillä!! Vaihdoin katkenneet johdot ja myös tietysti johdot joista kupari kurkki
t,Jani
Comment