Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 nakutus kylmänä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kolme2viis
    Bimmer Rookie
    • Jul 2005
    • 93

e36 nakutus kylmänä

325 -91 ja tiedän että nakutus kuuluu nostimista ja yleensä se loppuu muutaman sekunnin päästä käynnistyksestä MUTTA... jos se ei lopu itsestään ja auton sammuttaa ja käynnistää heti uudestaan niin mitään ylimääräisiä kilkatuksia ei enää kuulu?? Vanhat aiheet luettu...
  • Janzki
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 4947
    • Lohja

Jep ei mitään..Luin väärin.
    Sähköposti.
    IG: janzki_

Comment

• Lanttu
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 1643

Itsellä sama ongelma, M50b20 -91. Olen aloittanut ainakin yhden topicin aiheesta. Edelleen ratkaisematta, koska merkkiliikkeessä sanottiin ettei kannata vaihtaa nostimia kovan hinnan takia ja kun auto toimii muuten virheettömästi. Olen siis sammutellut ja käynnistellyt uudelleen... Uudet öljyt eivät vaikuttaneet.

Comment

• Kolme2viis
        Bimmer Rookie
        • Jul 2005
        • 93

Joo on vaan ihme homma kun nakutus ei lopu vaikka antaa vähän kierroksia mutta uudelleen käynnistyksen jälkeen ei naputa enää ollenkaan....

Comment

• kemas
          Newbiemmer
          • May 2004
          • 16

Mulla on samaa vikaa e39 528 -96. Naputtaa kylmänä ja kun vähä lämpenee ja käynnistää uudelleen niin naputus loppuu. Jos ei käynnistä uudelleen nii naputtaa niin kauan kun bensaa riittää. Itse olen kuunnellut ja yrittänyt kohdentaa mistä ääni kuuluu ja tuntuisi siltä että se tulee bensan paineensäätimestä tai ruiskusuuttimesta.

Edit:
          Ja nyt omatekoinen diagnostiikka antaa koodiksi 65 Camshaft pulse generator. Kyseinen anturi vaihdettu, mutta ei hävinnyt vikakoodi eikä naputus.
          Last edited by kemas; 21-07-2006, 18:57.

Comment

• kemas
            Newbiemmer
            • May 2004
            • 16

Tietääkö kukaan mistä olisi kyse?

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢