325 -91 ja tiedän että nakutus kuuluu nostimista ja yleensä se loppuu muutaman sekunnin päästä käynnistyksestä MUTTA... jos se ei lopu itsestään ja auton sammuttaa ja käynnistää heti uudestaan niin mitään ylimääräisiä kilkatuksia ei enää kuulu?? Vanhat aiheet luettu...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 nakutus kylmänä
Collapse
X
-
Itsellä sama ongelma, M50b20 -91. Olen aloittanut ainakin yhden topicin aiheesta. Edelleen ratkaisematta, koska merkkiliikkeessä sanottiin ettei kannata vaihtaa nostimia kovan hinnan takia ja kun auto toimii muuten virheettömästi. Olen siis sammutellut ja käynnistellyt uudelleen... Uudet öljyt eivät vaikuttaneet.
Comment
-
-
Mulla on samaa vikaa e39 528 -96. Naputtaa kylmänä ja kun vähä lämpenee ja käynnistää uudelleen niin naputus loppuu. Jos ei käynnistä uudelleen nii naputtaa niin kauan kun bensaa riittää. Itse olen kuunnellut ja yrittänyt kohdentaa mistä ääni kuuluu ja tuntuisi siltä että se tulee bensan paineensäätimestä tai ruiskusuuttimesta.
Edit:
Ja nyt omatekoinen diagnostiikka antaa koodiksi 65 Camshaft pulse generator. Kyseinen anturi vaihdettu, mutta ei hävinnyt vikakoodi eikä naputus.Last edited by kemas; 21-07-2006, 18:57.
Comment
-
Comment