Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 etuiskarit!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JukkaH
    Bimmer Rookie
    • Jan 2005
    • 117
    • Helesinki

e36 etuiskarit!!!

Jep eli osaiskohan kukaan auttaa/tietäis asiasta jotain??
    Auto on e36 325 vm.91!Tarkempi valmistuspäivämäärä on 6/91!
    Eli oon yrittäny saada kyseiseen autoon madallus iskareita,mut ku mistään ei tunnu saavan!Joka paikas sanotaan vaan et vm92 ja siitä eteenpäin löytyy kyl iskareita mut ei ysiykköseen!Soitin paikalliseen bemari liikkeeseen ja sielä sanottiin et iskareissa on eroa vm91 ja 92!Completokselta löyty ainoastaan konia joka sopii ysiykköseen,hinta 600 euroa pelkät etuiskarit!!Eli ei huvittais maksaa nii paljoa!!

Eli onko joku tilannu alustasarjaa kyseiseen vuosimalliin,jos on nii mistä?
    Jos ei löydy nii tietäiskö joku mitä eroa on vm.91 ja 92 iskareissa??Ku bemariliikkeessä eivät tienneet..
    Kiitoksia etukäteen,ois ihan jees saada tietää!
    330d M-Sport touring

ex.Z3 2.8 roadster Individual -99
    Ex.- 320iA Cabriolet M-Sport Individual -98
    http://www.btcf.fi/forum/showthread....ighlight=320iA
  • Heiska
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 2024
    • Mikkeli

http://www.autovaruste.net/alusta/jom/inxx.htm löytyy ainaki. itellä on just toi inxx setti ja ihan mukavalta tuntuu

Harraste e34 -89 M30 HUUDATETTU

Comment

• pmtk
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2005
      • 1560
      • Iisalmi

Itselläni on samassa pelissä Weitecin 30/15 -sarja. Oli muistaakseni matalempiakin tarjolla. Kyseistä merkkiä myynee muutkin, mutta itse tilasin tuolta --> www.jpautotuning.fi

Liike Kuopion kupeessa ja hintaa oli muistaakseni 560 euroo. Odottamaan joutui jonkin aikaa. Ei ainakaan silloin Suomesta löytynyt, mutta tuli kuitenkin.
      E83 X3 3.0dA ja E60 530iA

Comment

• getrag
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2003
        • 227
        • Oulu

fk

itellä fk:n säädettävä alustasarja mikä tuli autovarusteesta ja hintaa tais olla jotain 900 euron luokkaa... mut kaikki on sanonu et ei menis uudemmat alustat tohon -91:een mut mulla ainakin meni ihan heittämällä vanhoihin yläpäihin... en tiä sit mistä kyseinen homma johtuu?? toi alusta on toiminu helvetin hyvin ainakin mun ajossa.. menee mutkiin ku märkä makarooni...

Comment

• taunus
          Bimmer Rookie
          • Jun 2003
          • 58
          • tuusula

just pari päivää sit laitoin omaan 325 3/91:seen fk:n säädettävän alustan, makso kitupiikis 699 ja tuli parissa viikos saksasta. paketin mukana tuli uudet lyhyemmät koiranluut ja jouduin vain ostamaan etupään tukilaakerit ja pari prikkaa yms. ~100 euroa. varaosanumerot löytyy haulla. alusta on iha ok, perä vähän turhan löysä... ei paljoo eroo vanhaan m-alustaan

Comment

• Apophis
            Bimmer Rookie
            • May 2003
            • 127

Originally posted by Bimmer325i
            Itselläni on samassa pelissä Weitecin 30/15 -sarja. Oli muistaakseni matalempiakin tarjolla. Kyseistä merkkiä myynee muutkin, mutta itse tilasin tuolta --> www.jpautotuning.fi

Liike Kuopion kupeessa ja hintaa oli muistaakseni 560 euroo. Odottamaan joutui jonkin aikaa. Ei ainakaan silloin Suomesta löytynyt, mutta tuli kuitenkin.
            Sama setti itellä alla, tilasin http://www.duw.com/ maksoi kotiovelle tuotuna 400e ja toimitusaika oli viikko.

Tuolta löytyy useampiakin vaihtoehtoja noihin alkupään E36 bemareihin.

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎