En äkkiä löytänyt juttua tästä modista, eli m52b25 koneen perään olisi tarkoitus laittaa kovavauhtipyörä m50b20 peräisin... Lueskelin että m50b25 koneen kanssa joutuu jatkamaan tappia ja korkeamman laakerin tai vaihtamaan käpälän... Onko kukaan tehnyt tätä modia ja jotain huomoitavaa että saa kytkimen pelaamaan normaalisti ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
323i -->m50b20 kova vp
Collapse
X
-
Anturin paikalla ei merkitystä, näin ainakin M20 kovan vp:n kanssa:
- öljypohjasta tavaraa pois tai sorvaat vauhtipyörää.
- E21 323 painelaakeri tai jatkat työsylinterin tappia 5-10mm.
- kovan VP:n pultit.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by Flip it right View PostEn äkkiä löytänyt juttua tästä modista, eli m52b25 koneen perään olisi tarkoitus laittaa kovavauhtipyörä m50b20 peräisin... Lueskelin että m50b25 koneen kanssa joutuu jatkamaan tappia ja korkeamman laakerin tai vaihtamaan käpälän... Onko kukaan tehnyt tätä modia ja jotain huomoitavaa että saa kytkimen pelaamaan normaalisti ?
Sinänsä koko hommassa ei oo järkeä, koska tuo m50b20 kova vauhtis on ihan yhtä painava kuin kaksoismassakin, se ei oo myöskään sen pitävempi, koska on 228mm vaan ja asetelma on niin erikoinen ettei siihen saa pitävämpää vaihdettua.
M50b20 kova vauhtis kuvassa oikeella.Last edited by Pazi88; 31-10-2019, 15:20.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment