......
Announcement
Collapse
No announcement yet.
.......
Collapse
X
-
Kannattaa sitten varmistaa etukäteen mikä on heidän "säätöpolitiikkansa".
Eli pystytäänkö=osataanko säätää muutakin kuin pelkät etupään auraukset. Siitä ei nimittäin kannata maksaa 50€ jos=kun camberit/casterit on päin persettä madalluksen jälkeen. Suurillakaan aurauspoikkeamilla on ajokäyttäytymiseen ja renkaiden kulumiseen vähemmän merkitystä kuin muilla/varsinaisilla pyörien asentokulmilla.
Comment
-
-
Originally posted by HemiKannattaa sitten varmistaa etukäteen mikä on heidän "säätöpolitiikkansa".
Eli pystytäänkö=osataanko säätää muutakin kuin pelkät etupään auraukset. Siitä ei nimittäin kannata maksaa 50€ jos=kun camberit/casterit on päin persettä madalluksen jälkeen. Suurillakaan aurauspoikkeamilla on ajokäyttäytymiseen ja renkaiden kulumiseen vähemmän merkitystä kuin muilla/varsinaisilla pyörien asentokulmilla.
Comment
-
-
On varattu nelipyöräsuuntaus Herttoniemen Vianoriin (vanha Capital rengas) torstaille.
Kyseessä e36 M3 missä 18" pallot ja a/c alusta,
eli normi M3 alustaan eroa -30/-15mm
Onko tähän autoon jotain nimenomaan oikeita säätöjä mikä olisi hyvä olla, vai luotetaanko liikkeen tekemiin säätöarvoihin ns. normikaavan mukaan?
Tässä nyt ainakin on molemmat tukivarret vaihdettu eteen, alapään puslat powerflexistä ja koiranluut.
Edit:
Meni jo... kulmat säädöissäLast edited by JTMD; 24-07-2008, 23:23.-10 e93 325i
-04 e46 320i
-92 e31 850i 6speed
-92 e30 325 cab
-93 e36 M3
-91 e36 325
Comment
-
Comment