Eli mitä öljyjä suosittelette koneeseen/manuaali laatikkoon?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 328 huolto
Collapse
X
-
Castrol tietysti. Koneeseen Formula RS 0W/40 tai GTX Magnatec 5W/40.
Laatikkoon automaattivaihteistoöljy eli Transmax Z .BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment
-
-
Originally posted by DandyJoka viikko sama kysymys. Ei paskankaan väliä. Rally formulaa käytän itse jatkossakin...
Kyllä mun M50 pyörii parinkympin pakkasella startatessa huomattavasti paremmin 5W50 Magnateceillä kuin merkkiliikkeen laittamilla Castrolin mineraaleilla.- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Originally posted by HemiSe on paras minkä nimi tuntuu tehokkaimmalta...ja mitä enemmän on X,G,C,R tai Z kirjaimia nimessä, sitä parempi. Ihan näin nyrkkisäännöksi.
Jos palataan aiheeseen, niin Hemi on oikeassa. Öljyn merkillä ei ole mitään merkitystä - kunhan vain SAE-luokka on autoosi sopiva. Itse käytän paljon parjattua Mobilia, koska sitä saa helposti melkein joka huoltoasemalta.
Comment
-
-
Originally posted by HemiNiin ja sehän on tietenkin selvä että halvin mineraali ei ole lähelläkään talviominaisuuksiltaan nykyisiä synteettisiä. Eli siitähän ei ole kysymys.
Hinta sinällään voi kertoa enemmän markkinointikustannuksista kuin jostain ylivoimaisesta=merkityksellisestä laatuerosta.- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Originally posted by 328iCoupeLainaan topiccia: Onko pahan hintaisia huollot -95 328i:n? Tuntuu ainakin autona paljon paremmalta kuin 325, mutta onko noissa huoltojen hinnoissa eroja?e90 330d -05
Comment
-
Comment