Hei pikku kyssäreitä heräilee kun pitäs m44b19 alkaa ahtaa. Mistä porukka on ottanu öljyn lähdön? Paluu on tiedossa. Miten vakio kamppeet kestää pikku ahtoja? Kannattaako suuttimet vaihtaa suoraan isompiin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Turbon öljy lähtö (vinkkejä)
Collapse
X
-
Originally posted by E36lowcab View PostHei pikku kyssäreitä heräilee kun pitäs m44b19 alkaa ahtaa. Mistä porukka on ottanu öljyn lähdön? Paluu on tiedossa. Miten vakio kamppeet kestää pikku ahtoja? Kannattaako suuttimet vaihtaa suoraan isompiin?
Vakiosisuskaluista m44:sta en ahtais yli 1bar, kiertokanget on ohkaisemmat kuin mitä esim. M42:ssa on.
Suuttimet ehdottomasti isommat, samalla säätää viinalle kun kai sentään uusi moottorinohjaus tulee?Projekti1: -89 e30 318iST Brillantrot m42b20 turbo Time Attack
Projekti2: -90 VW Trasporter T3 Timorbeige "Römpäkkö" Campervan
Projekti3: -97 e36 316i Alpinweiß III M42b20 vapari
Projekti4: -89 e30 "yks vielä" (m42 luultavasti)
Käyttis:Transporter T5 2.5tdi
-
-
Originally posted by Iemel View PostTurbon öljynsyötön voi ottaa mittariston paineanturin lähdöstä, siihen löytyy esim. ebaysta valmiita adaptereita.
Vakiosisuskaluista m44:sta en ahtais yli 1bar, kiertokanget on ohkaisemmat kuin mitä esim. M42:ssa on.
Suuttimet ehdottomasti isommat, samalla säätää viinalle kun kai sentään uusi moottorinohjaus tulee?
Comment
-
Comment