Announcement

Collapse
No announcement yet.

325 E36 Vaihdelaatikosta outo "ulina"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Martti
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 787
    • Suomi

Originally posted by -=DmR=-
    Niin siis tuo lonksahdus kuuluu minulla ainakin auton perästä, eli perän väljyydestä johtuu. Ja perässähän minun ymmärrykseni mukaan pitääkin olla vähän väljää? Lonksahdustahan ei kuulu jos painat kytkimen pohjaan ennen ku nostat kaasun kokonaan, vai?
    Kuuluuko sulla sama lonksahdus kun ajat 1. vaihteella ja painat kaasua, nostat, painat, nostat?

Kukaan muu minun autolla ajanut ei nimittäin ole edes kiinnittäny tohon lonksahdukseen mitään huomiota.

No kun se tuntus että se lonksahdus tulee samoilta seuduilta kuin tuo ulinakin, eli laatikon suunnalta. Pitääpä vähän tutkia kaverin kanssa tarkemmin, että josko se vaikka olisi se perä sitten. Ihmetyttää kyllä tuommoset äänet ku em. kaverilla -88 300E bensa mersu, rullattu 290tkm, eikä mitään tuommosia onkelmia ole. Konekin käy paljon nätimmin vaikka 100tkm enemmän ajettu ja itellä kokonaan uus yläkerta. Ja tuolle vehkeelle on kaiken lisäks annettu "hiukan" enemmän sikaa kuin mun kärrylle. Näin niinkuin asian vierestä mainittuna kun kerran tilittämään alkoi.

Comment

• olaus
      Bimmer Fanatic
      • May 2003
      • 687
      • jyväskylä

Anna vaan palaa kunnes se laatikko hajoaa, sitten vaan uusi (käytetty) ehjä laatikko alle ja taas mennään.

Comment

• easy_ac
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2005
        • 452
        • Tampere

itellä sama homma, lonksahtaa kun kytkintä polkasee, myös kun vaihtaa 1 --> 2 ja ehkä 2--->3 ja ainaki pakittaessa tuntuu et tuo nykii.. ens viikolla öljyjen vaihtoon ja kattoo sitten vaikuttaako mitään. kiva ois saada tietää et mistä ääni tulee

Comment

• Pti
          BTCF Member
          • Apr 2005
          • 211

synkrooooooooooooooooooon renkulit paskana. tuttua meijän porukoissa etenki ooppeleissa. vaihtaminen hinnakasta. ei muutaku uutta laatikkoa.

Comment

• easy_ac
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2005
            • 452
            • Tampere

jees eikai sitä sitten auta muu kuin pistää laatikko hakuseen kai noita ihan kohtuu hintaan jostain saa? vai pitäsköhän saksasta alkaa ettii.
            muuten miten on sitten noitten laatikoitten kanssa yhteensopivuus.. siis itellä on vm93 vanos 325i niin jostai e36 325i ettii laatikkoa ?

Comment

• Pti
              BTCF Member
              • Apr 2005
              • 211

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎