Elikkä hyviä neuvoja kaivattaisiin... kaksi neljästä takakelkan kiinnikkeistä irti poikki korista. Hitsaushommian tuo tietää mutta... mikähän on katsastus herran suhtautuminen tämmöisiin omiin fiksauksiin. Kuultu täs huhuja et tietävät tämän e36:sen (tyyppi?)vian ja et saattavat pistää hylsyjä jos ei korjattu oikeilla osilla. Yks tuttava jolla sama ongelma kertoi saaneensa neuvoja joltain bemaristilta että pitäisi korjatata jollain valmiilla maahantuojalta saatavilla "palikoilla" jotka hitsataan paikoilleen... Eli kelpaako itse tehdyt "vahvihtukset"? APUVAA
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 325i, 2/4 takakelkan kiinnityksestä revennyt irti!
Collapse
X
-
Hitsattu on ja läpi meni
Originally posted by toniweMuutamia vuosia takaperin ei vielä saanut hitsata noita mutta nykyään kyllä pitäis saada ihan itsekkin korjata, kannattaa kuitenkin varmistaa.
Moi,
Itsellä oli yksi pusla revennyt irti rungosta,ei muutakuin pukki alas ja uutta peltiä kehiiin. Autohitsari teki mulle ton homman ja vahvistettiin sitä vielä että varmasti kestää,sitten vaan pohjamaalaus,korikitti hitsisaumoihin ja alustamassa päälle ja kovaa ajoa. Kukaan ei ikinä tule kastaksussesa kyseleen onko tonne jotain tehty vai ei jos ei itse sano . Kävin itse sen jälkeen katsdastamas,ei puuttunut mihinkään ja oli vielä rekisteröintikatsastus eli tutkivat tarkasti koko kärryn
Kannataa vaan muistaa että laitaa kiinnikkeet oikeaan kohtaa että auto kulkee suoraan
t.jupussin****************************************
Juha Pussinen
Kimaratie 10 F 21
01680 Vantaa
Finland
Mobile Phone:+358 40 5125 497
China Mobile: +86 135 64205 740
Work email:[email protected]
Free Email:[email protected]
Homepage:http://www.happygolf.fi
Comment
-