Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 pytty pimeänä, puola sulanut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 325e36
    Newbiemmer
    • Jan 2005
    • 5

    e36 pytty pimeänä, puola sulanut

    Kyseessä -93 325 e36

    Kolmossylinteri ei sytytä ollenkaan. Tutkin ja huomasin että puola osittain sulanut ja tulpan kuoppa täynnä öljyä. Oletettavasti kannen tiivisteestä vuotanut öljy on aiheuttanut puolan rikkoutumisen.

    Puola ja tulppa vaihdettu, öljyt putsattu, edelleenkään ei sytytä. Mikähän muu voisi vielä olla rikki?
  • Bmw_e30
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2004
    • 1260
    • joutseno

    #2
    tulpan johdot??

    tuleeko kipinää sille 3:Selle ?
    ex 325i -85 325i
    325i soupe -92 325i

    Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

    Comment

    • ///MJ
      BTCF Member
      • Jan 2004
      • 1869
      • Joensuu

      #3
      Johdot ja pahimmassa tapauksessa boksi ottanut volttia.
      F36 428iA GC M-Sport
      Z3 2.8i Roadster Myytävänä

      M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16

      M: E36 328i osia

      M: E39 business cd ja info display

      M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori

      Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!

      Comment

      • Masinol
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2003
        • 988
        • "Turku"

        #4
        Näimpä juuri eli boksi ohjaa suoraan näitä puolia joten luultavasti boksin pääte triakki tai transistori, mikä siellä nyt lieneekään, on sauhunnut.
        Niin ja tuskimpa tullut kannentiivisteen välistä vaan venakopantiivisteen välistä.
        Last edited by Masinol; 20-09-2005, 18:40.
        Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring

        Comment

        • 325e36
          Newbiemmer
          • Jan 2005
          • 5

          #5
          Ei tule kipinää. Onko hajua miten hankala homma piuhan vaihto on? Näyttää menevän "uumeniin".

          Kiitän vastauksista.

          Comment

          • Bmw_e30
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2004
            • 1260
            • joutseno

            #6
            voi olla et sytytysyksikkö sanonu sopimuksensa irti...
            ex 325i -85 325i
            325i soupe -92 325i

            Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

            Comment

            • 325e36
              Newbiemmer
              • Jan 2005
              • 5

              #7
              Ongelma ratkennut:

              Ohjainlaite (siis elektroniikka) mennyt rikki. Uusi osa Saksasta maksoi 825e.

              Ilmeisesti venttiilikopan tiivisteestä vuotanut öljyä tulpanaukkoon -> puola ja ohjainlaite palanut.

              Liikaa elektroniikkaa.

              Comment

              • saulih
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2005
                • 208
                • Jyväskylä

                #8
                Voiko tosiaan vuotava venttiilikopan tiiviste ja öljy aiheuttaa tuon? Öljyiset tulpanreiät on vaan niin tavallinen vika e36:ssa.. Voi olla että tässä tapauksessa oli huonoa tuuria kun oikonen eteni puolaa pidemmälle.
                Itellä ainakin oli kolmostulppa aaiiivan öljyssä. Pitänee vaihtaa tiiviste ajoissa.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎