Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 coupe -92

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BAQ
    Bimmer Rookie
    • Sep 2005
    • 20

    e36 coupe -92

    hyvät bemaristit! auttakaa! Sellanen vika ilmeni eilen illalla että autossa rupesi sisällä mittari valot ja kello (ajotietokone) sisävalot ja cd soitin ... välkkymään.. ?! kun auton sammutti.. ja kun laitoin ovet lukkoon niin hetken päästä lasin pyyhkijät pyyhkäisi ja tämän jälkeen hälyyttimet rupesi ujeltamaan... ja jatkaa tälläkin hetkellä temppuilua.. missä vika? ´

    kiitoksia vastanneille..
    ///M 325 coupe E36
  • TPH
    Newbiemmer
    • Sep 2005
    • 22

    #2
    Hei! Valitettavasti ei ole suoraa vastausta ongelmaasi, mutta jonkilaista yhtäläisyyttä löytyy ongelmaan, joka minulla oli tässä nykyisessä autossani (E36 328i Touring -95). Minullakin rupesi ihmeitä tapahtumaan kuin laittoi ovet luukkoon: mittariston ja takarekisterikilven valot syttyivät ja lisäksi joidenkin nappien (esim. lasinnostimien ) valot. Joskus valot olivat päällä esim koko yön tai sitten ne saattoi sammua itsestään yön aikana. Ongelma johtui siitä, että takalasin pissapoika oli ruikkinut vettä jo ennen takalasia sillä seurauksella joku (ilmeisesti takaluukulle menevä) sähköjohto oli hapettunut puhki/poikki.

    Myös takakontin saranan vieressä olevan johtonipun kuluminen voi aiheuttaa monenlaisia ongelmia. Ja jos olen ymmärtänyt oikein, niin tämä on kohtuullisen yleistäkin. Esim.
    i3s
    ex F20 M140i xDrive
    ex E87 130i
    ex E87 120d
    ex E87 120i
    ex E91 330xda Touring M-Sport
    ex E46 330xiA Touring M-Sport
    ex E36 328i Touring
    ex E36 325i Coupe

    Comment

    • BAQ
      Bimmer Rookie
      • Sep 2005
      • 20

      #3
      Originally posted by TPH
      Hei! Valitettavasti ei ole suoraa vastausta ongelmaasi, mutta jonkilaista yhtäläisyyttä löytyy ongelmaan, joka minulla oli tässä nykyisessä autossani (E36 328i Touring -95). Minullakin rupesi ihmeitä tapahtumaan kuin laittoi ovet luukkoon: mittariston ja takarekisterikilven valot syttyivät ja lisäksi joidenkin nappien (esim. lasinnostimien ) valot. Joskus valot olivat päällä esim koko yön tai sitten ne saattoi sammua itsestään yön aikana. Ongelma johtui siitä, että takalasin pissapoika oli ruikkinut vettä jo ennen takalasia sillä seurauksella joku (ilmeisesti takaluukulle menevä) sähköjohto oli hapettunut puhki/poikki.

      Myös takakontin saranan vieressä olevan johtonipun kuluminen voi aiheuttaa monenlaisia ongelmia. Ja jos olen ymmärtänyt oikein, niin tämä on kohtuullisen yleistäkin. Esim.
      http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=42280

      joo no tää vika ilmeni kun pesin autoni... että olisikosit joku kosteus juttu jossaan..?
      ///M 325 coupe E36

      Comment

      • BAQ
        Bimmer Rookie
        • Sep 2005
        • 20

        #4
        Tänään tuli palaneen käryä auton sisäälle
        ///M 325 coupe E36

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎