Joo kalliimmaksi tulee korjautus, jos ehjän kannen löydät alle 200€.
Korjaus vaatii halkeaman avauksen kokonaan, lämmitys+hitsaus ja mahdollinen kannen suoristus (tuskin tarpeen, koska pienehkö alue), korjatun alueen siistintä ja seetipesien koneistus ja uudet seetit sekä niiden koneistus.
Sit lopulta tasopinnan koneistus.
Siinä on periaatteessa minimi mitä pitää tehdä.
Hintaa tulee helposti sen 200€, mahdollisesti jopa enemmän.
Katso vaan tarkkaan toisesta kannesta ettei ole halkeamia.
Vaikka hiomapaperilla pyyhkäset nuo vastaavat alueet ja sit imu/pakoseetien välistä ettei oo halki.
Ite just joku aika sit avasin yhdestä M50 tai M52 kannesta imu/pakoseetien välissä olleen halkeaman.
Oli vesitilaan asti halki.
Joo kalliimmaksi tulee korjautus, jos ehjän kannen löydät alle 200€.
Korjaus vaatii halkeaman avauksen kokonaan, lämmitys+hitsaus ja mahdollinen kannen suoristus (tuskin tarpeen, koska pienehkö alue), korjatun alueen siistintä ja seetipesien koneistus ja uudet seetit sekä niiden koneistus.
Sit lopulta tasopinnan koneistus.
Siinä on periaatteessa minimi mitä pitää tehdä.
Hintaa tulee helposti sen 200€, mahdollisesti jopa enemmän.
Katso vaan tarkkaan toisesta kannesta ettei ole halkeamia.
Vaikka hiomapaperilla pyyhkäset nuo vastaavat alueet ja sit imu/pakoseetien välistä ettei oo halki.
Ite just joku aika sit avasin yhdestä M50 tai M52 kannesta imu/pakoseetien välissä olleen halkeaman.
Oli vesitilaan asti halki.
Comment