Elikkäs pystyykö jostain kiristämään? On aika vittumainen ajaa kun kokoajan saa rattia vispata. Ohjauksessa tuntuisi olevan muutaman sentin klappi.
e36 ohjauksessa väljää
Collapse
X
-
Tags: None
-
Onkohan sulla rattiputki paskana?E39 530DA -02 touring M-sport schwarz II
E36 325i coupe M-tech mauritiusblau metallic
Ex E36 320i sedan sterlingsilber metallic
-
Sulla on luultavasti hammastanko väljä kuten mun ex-E36:ssa. Kiristäminen ei kuulema onnistu kun menee sitten liian jumiin. (tai ainakin näin joidenkin lähteiden mukaan) Ja siihen kiristykseen tarvitsi muistaakseni jonku erikoistyökalun.- Spiderbait -
Comment
-
-
Comment
-
Onko sulla kaikki raidetangon nivelet ehjät? Mikäli oon oikein ymmärtäny niin siinä on myös sisemmät nivelet jotka on siellä suojakumin sisällä. Itellä e36 :ssa väljää myös ja oon ollu kyllä siinä uskossa että ainakin itellä johtuu niistä sisemmistä nivelistä. Asiaa voi tutkia auton alta puristamalla haitarikumia kasaan kun toinen heiluttaa pyörää. Jos löysää niin ainakin reilumpi klappi tuntuu kädessä.Originally posted by Kolme2viisElikkäs pystyykö jostain kiristämään? On aika vittumainen ajaa kun kokoajan saa rattia vispata. Ohjauksessa tuntuisi olevan muutaman sentin klappi.
Comment
-
Pitää yrittää jossain vaiheessa käyttää nosturilla ja tutkia alapuolelta jos se vika löytyis. Oishan se tarkka ohjaus "pikkusen" mukavampi varsinkin noilla urille kuluneilla teillä.
Comment
Comment