Ongelmat alko eile illalla kun olin käynnistämässä autoa ja joko lopetin starttaamisen liian aikaisin tai jotain muuta tapahtui ja auto sammui. Nyt ei pysy enää käynnissä kunnolla ja röpöttää ja paukkuu vitusti. Varaosa autosta olen nyt vaihtanut puolat ja ecun. Tulpat on myös uudet ja ilmamassamittari tarkistettu. Bensa paineetkin näyttäs tasasesti jotain 3kiloo. Onko antaa vinkkejä et mikä helvetti tähän nyt ois tullu?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 325 käynti ongelma
Collapse
X
-
Originally posted by lammenmosku View PostOngelmat alko eile illalla kun olin käynnistämässä autoa ja joko lopetin starttaamisen liian aikaisin tai jotain muuta tapahtui ja auto sammui. Nyt ei pysy enää käynnissä kunnolla ja röpöttää ja paukkuu vitusti. Varaosa autosta olen nyt vaihtanut puolat ja ecun. Tulpat on myös uudet ja ilmamassamittari tarkistettu. Bensa paineetkin näyttäs tasasesti jotain 3kiloo. Onko antaa vinkkejä et mikä helvetti tähän nyt ois tullu?
-
-
Näissä aika useasti alkaa kampiakselin asentotunnistin oikutteleen ja aiheuttaa kuvailtuja oireita, tarvikeantureista vaihtelevia kokemuksia, pitempiaikaiseen omistukseen kannattanee harkita OE anturia.
E: Tietysti kannattaa lukea vikakoodit ensin, anturivian pitäisi ainakin näkyä joko misfirenä tai nokan/kampurantunnistimen vikana.Last edited by Miuge; 03-06-2022, 13:59.
Comment
-
Comment