Asia jonka kanssa olen nyt paininut useamman vuoden.
Taisi olla jo viides kerta kun myrkyt laitettiin sisään ja edelleen vuotaa.
Seuraavat asiat on siis jo tehty...
-UV kyyläily.... Ei väriaineita
-Kompuraan tiivisteiden ja stefan vaihto.. No help
-Uusi käytetty kompura... No help
-Uusi kompura ja väriaineet.. No help
-UV kyyläily... ei löydöksiä
-Moottoritilan putket uusittu ja UV kyyläily...ei löydöksiä.
-Typpitäyttö ja 2kk odottelu... tippunut noin 7 bar
-Mastercool leakshild laitettu järjestelmään.
Nyt kondenssiveden mukana näkyy tulevan tuota neon keltaista väriainetta, eli taitaa olla höyrystin rikki.
Kysymys kuuluukin että mistä ja mitä reittiä tuo putki tai letku tulee joka ohjaa kondessiveden laatikon päälle.
Ymmärtääkseni tuo höyrystimen vaihto on aika iso homma ja on tehtävä sisäkautta eli kojelauta menee purkuun.
Mahtaako tuulilasin alapuolella olevan muovin irroittamalla päästä näkemään vähän lisää ja missä paisuntaventtiili sijaitsee, voiko sen vuotaminen näkyä kondenssiveden mukana ja saako sen vaihdettua ilman kojelaludan purkamista
Minun ymmärryksen mukaa jos konehuoneen puolella ei ole vuotoja niin ainoiksi vaihtoehdoiksi jää höyrystin tai expansion valve.
Lämppärin kennohan asuu tuon saman pömpelin sisällä, missä höyrystin, eli pakkasnesteet on laskettava myös ulos, ja varmaan kannattaa vaihtaa sekin samalla.
Taisi olla jo viides kerta kun myrkyt laitettiin sisään ja edelleen vuotaa.
Seuraavat asiat on siis jo tehty...
-UV kyyläily.... Ei väriaineita
-Kompuraan tiivisteiden ja stefan vaihto.. No help
-Uusi käytetty kompura... No help
-Uusi kompura ja väriaineet.. No help
-UV kyyläily... ei löydöksiä
-Moottoritilan putket uusittu ja UV kyyläily...ei löydöksiä.
-Typpitäyttö ja 2kk odottelu... tippunut noin 7 bar
-Mastercool leakshild laitettu järjestelmään.
Nyt kondenssiveden mukana näkyy tulevan tuota neon keltaista väriainetta, eli taitaa olla höyrystin rikki.
Kysymys kuuluukin että mistä ja mitä reittiä tuo putki tai letku tulee joka ohjaa kondessiveden laatikon päälle.
Ymmärtääkseni tuo höyrystimen vaihto on aika iso homma ja on tehtävä sisäkautta eli kojelauta menee purkuun.
Mahtaako tuulilasin alapuolella olevan muovin irroittamalla päästä näkemään vähän lisää ja missä paisuntaventtiili sijaitsee, voiko sen vuotaminen näkyä kondenssiveden mukana ja saako sen vaihdettua ilman kojelaludan purkamista
Minun ymmärryksen mukaa jos konehuoneen puolella ei ole vuotoja niin ainoiksi vaihtoehdoiksi jää höyrystin tai expansion valve.
Lämppärin kennohan asuu tuon saman pömpelin sisällä, missä höyrystin, eli pakkasnesteet on laskettava myös ulos, ja varmaan kannattaa vaihtaa sekin samalla.
Comment