kristuksen munat, kone lämpeni ja kansipahvi kärsi korvaamattomia vaurioita, luojan kiitos itse kansi ei saanut mittaavia vaurioita osakseen. Taitaa olla e36 koppasissa ja vissiinkin muissakin kutos bemuissa toi kansi aika vaurioaltis
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 325 kansi
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by RockaHerkkähän se on vaurioille, mutta kyllähän sillä ajotyylillä taitaa suurin merkitys asiaan olla
Comment
-
-
Originally posted by hazysE36 on paskin auto mitä ihmiskunta on ikinä keksinyt. Vittu ollu 6 noita E36:ia ja saatana jokaisessa on ollut pitkä lista vikoja. Ja joka päivä tulee uusia. VITUN PASKA KIESI SAATANA
Comment
-
-
Originally posted by hazysE36 on paskin auto mitä ihmiskunta on ikinä keksinyt. Vittu ollu 6 noita E36:ia ja saatana jokaisessa on ollut pitkä lista vikoja. Ja joka päivä tulee uusia. VITUN PASKA KIESI SAATANA“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
Originally posted by hazysEi tartte kuitenkaan kutsua tyhmäksi. En tunne teitä joten ette voi kutsua minua tyhmäksi. Emmäkään sano teille et kusekaa pilluunne tai nussi pulua vitun kyrpä.// If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //
Comment
-
-
Nonii nyt se offtopic paska pois tästä keskustelusta ja muistakin, kiitos! Itse asiassa koko topic ei mielestäni liity mitenkään tekniikka foorumiin, eikä ole uuden topicin arvoinen. Tällaiset keskustelut tuonne Yleistä Keskustelua ja topic Muuta Keskustelua.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
Comment