Sellaista kysyn teiltä itseäni viisaammilta, auto on siis e36 328iA -96. Että mitkä öljyt tulisi laittaa perään?? Mitkä automaatti laatikkoon? Tämä auto on ensimmäinen bemarini ja tähän asti paras auto mikä minulla on ollut.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 328iA mitkä öljyt perään ja laatikkoon
Collapse
X
-
Ehdottomasti Castrolin. Tässä linkki: http://fi.servicebooking.net/castrol...il.asp?lang=fi
Löytyy tarkasti E36 328 96:een asti. Näet mitä pitäis laittaa konehuoneeseen, tomaattiin, manualiin, perään yms.Make my day, go away.
-
-
Ihan huoletta voit laittaa sinne myös Mobilin tuotteita. Itse olen käyttänyt niitä ja ei ole ollut mitään vikaa. Se että esim siinä peeänveen öljykorkissa lukee se castrol niin ei se ole mikään ohje jota pitäis lukea ku piru raamattua Nämä on just niitä, että joku tykkää jostaki tai joku "kingi" on sanonut että se on paskaa, pistä sitä ja sitä se on hyvää. Varmaan joku Shellin sälli sanoo, että castrolli ja mobili on täyttä sontaa ja ei käyttäis niitä edes moottorin kasauksessa....
Comment
-
-
jos laatikossa on musta korkki tyhjennysropun päällä niin öljy on DEXRON III, jos korkki vihreä niin öljyksi ESSO LT 71141. tuolla on taulukoita laatikon öljyistä ym... laatikkoöljyn vaihdoista on eri mielipiteitä että kannattaako vaihtaa.
edit: tampereelta kun näytät olevan niin öljyä (ESSO LT 71141) saa varaosamaailmasta hyllystä, saatavuus tuntu olevan huono kun aikanaan etsin kyseistä öljyä, sieltä sain tilaamalla ja sen jälkeen sitä on ollu hyllytavarana.Last edited by pete81; 16-10-2005, 20:47.
Comment
-
-
Selvä pyy, olen aina ennen käyttänyt mobilin öljyjä ja hyvin toimineet. Mutta nyt on esimmäinen BMW minulla ja hyvä vähän kysellä. Koska olen kuullut tuosta castrol suosituksesta. Mutta taidan tyytyä mobiliin. Kaiskin siellä samanlailla pyörii. pete81 sulla auto näyttäisi saman väriseltä kuin mun. Mulla vaan coupe, viikonlopun aikana saapui Tampereelle. Mikäs väri tuo nyt sitten on oikein virallisesti??Helppo hymyillä...
Comment
-
-
Originally posted by KK_328iASelvä pyy, olen aina ennen käyttänyt mobilin öljyjä ja hyvin toimineet. Mutta nyt on esimmäinen BMW minulla ja hyvä vähän kysellä. Koska olen kuullut tuosta castrol suosituksesta. Mutta taidan tyytyä mobiliin. Kaiskin siellä samanlailla pyörii. pete81 sulla auto näyttäisi saman väriseltä kuin mun. Mulla vaan coupe, viikonlopun aikana saapui Tampereelle. Mikäs väri tuo nyt sitten on oikein virallisesti??Last edited by pete81; 16-10-2005, 21:26.
Comment
-
-
jam75
Originally posted by jam75Ihan huoletta voit laittaa sinne myös Mobilin tuotteita. Itse olen käyttänyt niitä ja ei ole ollut mitään vikaa. Se että esim siinä peeänveen öljykorkissa lukee se castrol niin ei se ole mikään ohje jota pitäis lukea ku piru raamattua Nämä on just niitä, että joku tykkää jostaki tai joku "kingi" on sanonut että se on paskaa, pistä sitä ja sitä se on hyvää. Varmaan joku Shellin sälli sanoo, että castrolli ja mobili on täyttä sontaa ja ei käyttäis niitä edes moottorin kasauksessa....Helppo hymyillä...
Comment
-
-
Originally posted by KK_328iAMitä öljyä olet käyttänyt perässä mobililta?? Eli mahtaako olla kitkalukko autossa?? Osaatko sanoa mitä mobilia pitäis tuikata automaatti laatikkoon??
jos laatikossa on musta korkki tyhjennysropun päällä niin öljy on DEXRON III, jos korkki vihreä niin öljyksi ESSO LT 71141. tuolla on taulukoita laatikon öljyistä ym... laatikkoöljyn vaihdoista on eri mielipiteitä että kannattaako vaihtaa.
tuossa linkissä on zf:n sivu tuosta 5HP18 laatikosta.
perässä mobililta VS500 lukkoperään ja VS600 lukottomaan. Castrolilla on lukkoperään taas SAF-XJ 75W/140.Last edited by pete81; 18-10-2005, 20:36.
Comment
-
Comment