Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 318is

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kaappi
    Bimmer Rookie
    • Jan 2004
    • 163
    • Turku

Mulla ollu is nyt joku 6kk ja oon kyl ollu tyytyväinen... Oon vaihdellu joitain kuluvia osia ja tehny pikkuremppaa mut mitään isoa ei oo vielä tullu!
    Tehoa nyt kaipaa aina lisää ku ostaa tollasen urheilullisen auton ku toi is on mut, kyllä tolla hyvin pärjää eikä tosiaankaan jää jalkoihin
    Voin kyl myydä ton omanikin sulle mut se ei kyl lähde alla 10t€ Jos haluut kuvii ni laita sähköpostiosote...

Voin suositella kyllä kyseistä mallia ja merkkiä ei ainakaan ite tuu varmaan koskaan enää vaihtamaan!! hehee, talvi tulee ja pääsee vähän "luistelemaan"

Comment

• Rudenorth
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2005
      • 2415
      • Iisalmi

Veljellä oli tommonen vähän aikaa, tuli ite aika paljon ajeltua sillä. Ihan kivan pirtsakka peli ja taloudellinen. Saapi ihan hyvin lisäpiristystä kun lastuttaa ja laittaa putkiston ja jätättää kyllä 320i:n. Eipä ole pahaa sanomista.
      MB W204 C320 CDI
      Kawasaki Ninja ZX-7R

Comment

• arosuzi
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 1200
        • -

toi M42B18 on nelarikoneeksi ihan kivan pirtee ja taloudellinen tehoonsa nähden.

Comment

• mige^^
          Newbiemmer
          • Jul 2004
          • 11

Lähinnä tuo -95 kiinnostaisi kun olisi noin edullinen, sinäänsä..:P

bmw318is, Ihan käypä ja varteenotettava vaihtoehto tuokin olisi! Pitää nyt katsella, kun pääsisi eka vanhasta eroon.

Comment

• bmw318is
            Bimmer Rookie
            • Feb 2004
            • 135

Originally posted by bmw318is
            Mulla on myynnissä 318is e36 -92, käy kattoon nettiautosta. Mulla ei oo mitään negatiivista sanomista kyseisestä autosta; ei tekis mieli luopua, mutta pakko on eri syistä johtuen. Auto on tosiaan taloudellinen ja riittävän tehokas. Hinta on 7000e... Kysy lisää:040-5929316
            upupup
            328i e46

Comment

• AndyM
              Newbiemmer
              • Aug 2005
              • 25
              • Helsinki

Minulla oli joitakin vuosia sitten vm. 1993 e36 318iS coupé, jolla ajoin parin vuoden aikana n. 60 tkm. Kaikkien ajojen keskikulutus oli n. 9l/100km. Normaalien huoltojen lisäksi vaihdettiin 1. sylinterin sytytyspuola kaksi kertaa, kuskin oven lukko (lasi ei enää laskenut alas, kun ovi avattiin), vesipumppu, alapallonivelet ja jarruosia. Hauska auto ja kaupunkiajossa ihan pirteäkin, mutta yli 150 km/h vauhdissa puutui aika pahasti.
              F10 520dA 2013

Comment

• bonk
                Newbiemmer
                • Mar 2006
                • 11
                • Lappeenranta

joo meikälisellä on nyt pari kuukautta tollane 93vm is ollu ja on hyvin pelittäny, resonanssiääntä on kyllä ollu (ilmeisesti joku vakiovika). Puhaltimen etuvastus pitäny vaihtaa ja muuta vikaa nyt ei oo ollut, vastuskin maksoi hurjat 40€ jos tarpeeks saa hintaa kai sekin ois myynnissä...
                540i V8 Lazurblau...
                ex mb 500 v8
                ex e30 325 2,7 stroker
                ex e34 525i
                ex e30 318is

Comment

• töppis
                  Newbiemmer
                  • Aug 2006
                  • 17

Originally posted by mige^^ View Post
                  Nyt olisi suunnitelmissa tuon hintaluokan auto ja mielessä käynyt kyseinen 318is. Haluaisinkin kuulla kokemuksia ja mielipiteitä tuosta pelistä? Itse ajoin kaverin e36 bemarilla ja tykäistyin kovasti ajotuntumaan. Ainut vaan mikä on vähän vaivannut; olen kuullut että juuri tuosta e36 mallista löytyy aika paljon vikaa?! Juuri tällä hetkellä omistan auton johon on saanut tehdä koko ajan remppaa ja ei kiitos enää.. Miten on, onko nämä huhut aivan tosi peräisiä, kuitenkin kahden kaverin suusta kuullut..? Toisena saman hintaluokan vaihto ehtona ollut honda prelude, josta en ole pahaa sanaa kuullut, mutta olisihan bmw aina bmw. Ja miten on, kannattaako tuommosta 6500 euron 318is:sää ostaa vai olisiko kannattavampi ostos se 10k euron auto joka alkaa mennä vähän budjetin yli jo? Jos saisi näihin kysymyksiin vähä kommenntteja ni ois aika jees..
                  Iha hvä pelihä toi on. itelläki vuoden kokemus jo moisesta vehkeestä eikä mitään kuluvaa kumemmpaa oo menny. oma auto myös saman hintaluokan pirssi.
                  eihä se mikää teho hirmu ole mutta kyllä se 1.8si iha vetävä kampe on ja kaikkein parasta tos issis on se että se ei syö paljoo.. alle seittemän pääsee maantiel iha heittämällä vaikka itellä vähä raskaampi kaasujalka onki.
                  kaveris taitaa vaa olla kateellisii ku mun mielest toi e36 on aika kovaluu je kestää kovempaaki ajoa. kahella kaveril on just sama auto eikä heilläkään mitään vikaa ole ollu.
                  ainut mikä kannattaa taristaa jo osto vaiheessa että missä kunnossa on moottorin kannatin kumet sillä pakosarjanpuolelta alkaa haurastumaan siin 200 000 kohal ja tarvii vaihtaa. makso jtn. 45 e per kpl. ite vaihoin jo nyt omalla ajettu 180 000 nii en jääny oottaan sitä tippumista ku oli jo vähä kova oloset ne kumit.

kyllä issi kannattaa..
                  -ARKUNNAULA-

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎