eli puhutaan e36 korimallista ja saman vuosimallin autoista!!!!! eli onko coupen ja sedanin etuvaloissa muka jotain eroa, kun esim vilkut niihin näytetään myyvän erikseen...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
coupen ja sedanin etuvalot samanlaisia??
Collapse
X
-
Originally posted by iikkakiitoksia ja samat hommat pätee varmaan e46 mallissakin et coupen ja sedanin etu vilkut on erillaisiaBMW 523iA -10
ex Audi A4 2.0 TFSI Quattro -09
ex BMW 530iA -04
ex BMW 328Ci -99
ex BMW 325i -87
ex Ascona B -79
Comment
-
-
Originally posted by Ha2Tähän topikkiin jatkokysymys: Mulla on E36 Coupessa H1-umpiot. Käykö niiden tilalle uudempaa mallia olevat H7-umpiot? Käykö vanhat ajovalojen moottorit uudempiin? Onko H7 parempi valoteholtaan kuin H1?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Kiitos tiedosta. Sehän mua vaan askarruttaa vielä, että kait kaikki johdotkin istuu H1:sestä H7:aan siirtyessä?
markok: Missä kunnossa ne sun valot on? Itellä on sellaset hiekkapuhalletut lasit ja en tiedä onko peilipinnatkaan ihan vimpan päälle enää. Saksasta olen tiedustellut yhestä kaupasta ja H7 perusumpiot (ei annelit) saa 150 euroon toimituksineen. Taitavat silti olla tarvikeumpiot mutta uudet kuitenkin. Niiltä tiedutellessa sanoivat kyllä, että säätömoottorit istuvat ihan suoraan.E61 525d LCI
Comment
-
Comment