Morjes!
Meikäläispojalla mielenkiintoinen ongelma:
Ennakkotietona: auto minulla nyt toista viikkoa ja edellinen omistaja pesi konehuoneen painepesurilla ennen myyntiä. Toimi kyllä hyvin testilenkillä ja kotimatkalla. Ajettu viimeiset 8 vuotta noin 500km kesässä ja lopun aikaa onkin sitten seissyt.
Koneena m50b25 vanoksella vm.93 e36 cabrioletissa. Käy kylmänä hienosti kaikilla kuudella sylinterillä, mutta moottorin lämmetessä ja hieman polkiessa putoaa yksi pytty pelistä pois. :think
Liittimiä käytelty kaikki auki mitkä löydetty ja päässyt käsiksi. Putsattu ja kuivattu mikäli kosteita.
Vaihdettua kalikkaa:
Tulpat
Puolat
Bensapumppu
Kampiakselin asentotunnistin
DME/ECU (toisessa autossa toimiva)
Entisen mukaan vaihdettu hiljan nokan asentotunnistin.
Bensapainetta ei ole mittailtu, mutta ei sen luulisi ensin kylmänä toimivan ja sitten alkavan ahdistaa. Varsinkaan uudella pumpulla.? Bensan suodatin käsittääkseni näissä alkupään vekottimissa hauskasti imusarjan alla piilossa niin en ole sitä vielä saanut aikaiseksi sinne ählätä uutta.
Tulppia vaihtaessa ei tullut öljyä vastaan. Vain paskaa ja vähän vettä.
Puolille tekaisin uudet maadoitukset vaan ei auttanut sekään.
Ennen kuin joku vittuilee vikakoodeista niin lukaistaan kunhan saadaan laite millä lukea.
Onko kenelläkään ollut vastaavanlaista ongelmaa tai heittää vinkkiä?
Tulee niin pitkä teksti ettei muista enää itsekkään kaikkea. Päivittelen kun tässä jotain tapahtuu/muistuu mieleen.
-Epätoivoinen ja -tietoinen
Meikäläispojalla mielenkiintoinen ongelma:
Ennakkotietona: auto minulla nyt toista viikkoa ja edellinen omistaja pesi konehuoneen painepesurilla ennen myyntiä. Toimi kyllä hyvin testilenkillä ja kotimatkalla. Ajettu viimeiset 8 vuotta noin 500km kesässä ja lopun aikaa onkin sitten seissyt.
Koneena m50b25 vanoksella vm.93 e36 cabrioletissa. Käy kylmänä hienosti kaikilla kuudella sylinterillä, mutta moottorin lämmetessä ja hieman polkiessa putoaa yksi pytty pelistä pois. :think
Liittimiä käytelty kaikki auki mitkä löydetty ja päässyt käsiksi. Putsattu ja kuivattu mikäli kosteita.
Vaihdettua kalikkaa:
Tulpat
Puolat
Bensapumppu
Kampiakselin asentotunnistin
DME/ECU (toisessa autossa toimiva)
Entisen mukaan vaihdettu hiljan nokan asentotunnistin.
Bensapainetta ei ole mittailtu, mutta ei sen luulisi ensin kylmänä toimivan ja sitten alkavan ahdistaa. Varsinkaan uudella pumpulla.? Bensan suodatin käsittääkseni näissä alkupään vekottimissa hauskasti imusarjan alla piilossa niin en ole sitä vielä saanut aikaiseksi sinne ählätä uutta.
Tulppia vaihtaessa ei tullut öljyä vastaan. Vain paskaa ja vähän vettä.
Puolille tekaisin uudet maadoitukset vaan ei auttanut sekään.
Ennen kuin joku vittuilee vikakoodeista niin lukaistaan kunhan saadaan laite millä lukea.
Onko kenelläkään ollut vastaavanlaista ongelmaa tai heittää vinkkiä?
Tulee niin pitkä teksti ettei muista enää itsekkään kaikkea. Päivittelen kun tässä jotain tapahtuu/muistuu mieleen.
-Epätoivoinen ja -tietoinen
Comment