Onko normaalia että kun kaasun päästää ajossa kokonaan pois niin menee noin 2 sekuntia ennen kuin moottorijarru alkaa? Silloin vasta kulutusmittarikin tippuu nollille. Eikö moottorin pitäis alkaa jarruttaa heti kun kaasun päästää? Ja toinen juttu kun koneen päästää tyhjäkäynnille auton ollessa liikkeellä niin tyhjäkäynti jää 1000 kierrokseen ja tippuu siihen 600-700 vasta hetken päästä kun auto on pysähtynyt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Viive moottorijarrussa ja tyhjäkäynti liikkeessä??e36 325
Collapse
X
-
Originally posted by JuubiOlisikohan kaasuläpänasentotunnistimessa tai sen säädöissä vikaa?
oma m20 pata teki samaa kun kaasuläpän stoppari oli ruuvattu liian pitkälle --> asentotunnistin ei naksahtanut tyhjäkäyntiasentoon.
Kaasuläpän asentotunnistinhan naksahtaa kaasuvipua hieman käännettäessä aukipäin "kiinni -asennosta".
Comment
-
-
Originally posted by VentureItse voisin tähän samaan mielipiteeseen yhtyä.. Oma M40 toimi kuin enkeli tuon asentotunnistimen säädön jälkeen(ei näes mulla naksunu ollenkaan ennen ja samoja oireita oli havaittavissa)
Kaasuläpän asentotunnistinhan naksahtaa kaasuvipua hieman käännettäessä aukipäin "kiinni -asennosta".Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
-
Originally posted by TysoniOnko normaalia että kun kaasun päästää ajossa kokonaan pois niin menee noin 2 sekuntia ennen kuin moottorijarru alkaa? Silloin vasta kulutusmittarikin tippuu nollille.
Comment
-
Comment