E36 Coupe tummennetut ( Smoked ) takavalot, löytyykö mistään?
Oon katellu netistä, mut en oo viel löytänny minkään firman sivuilta ko. lamppuja? Sedaniin kyllä löytyy!
Oisko kellään vihjeitä mistä mahdollisesti löytyis?
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
Eiköhän noille katsastajille nykyään riitä että löytyy se E-tyyppihyväksyntä, ja jos sellainen löytyy niin milläs perustein ne voi lisäheijastimia vaatia.
Nykyiset -63 Pontiac Catalina convertible
-05 E53 X5 3.0d
Heijastimet pitää olla jos itse valaisin ei heijasta, itselläni crystal smoket ja inssi vaati heijastimet, mutta voihan ne ottaa katsastuksen jälkeen pois. Eivät nuo näy poliiseja enää kiinnostavan onko heijastimia vai ei.
E93 ///M3
E60 530dA aka M5
F11 525dA Xdrive
Tesla model 3 LR MY22
Heijastimet pitää olla jos itse valaisin ei heijasta, itselläni crystal smoket ja inssi vaati heijastimet, mutta voihan ne ottaa katsastuksen jälkeen pois. Eivät nuo näy poliiseja enää kiinnostavan onko heijastimia vai ei.
Just tota ajattelin... Voihan sitä katsastukseen laittaa originaali lamput! Vituttaa vaan jos paskalakit antaa sakot, ne on niin tyhmiä...
Joo, eipä oo kytät paljo viimme vuosina pysäytelly, muuta kun kerran kun ne halus antaa sakot pienestä ylinopeudesta... Harvoin niiden kanssa joutuu tekemisiin. Yhtenä juhannuksena ne mulkut löi pampulla ihan ilman mitään syytä
Comment