löytyy täältäkin se naviska 325i -92 puoliatomaatti ilmastointi..
Ja semmonen ongelma että kylmää tulee kojelaudan suuttimista kokoajan jos on puhallus säädetty tuulilasille tai varpaille. jos on sinisellä kylmää tulee paljon, kuten pitääkin ja jos on punasella niin vetää vähän sieltä suuttimista.. olisko tuolla joku läppä joka ei mene kunnolla kiinni, vai onko toi vaan ominaisuus?? lisäksi vetää kuskin jalkatilassa, jostain alhaalta, mutta ei ainakaan jaloille tulevista suuttimista, niistä tulee lämpöstä ihan normaalisti..
Vesiventtiileissäkin taitaa olla jotain häikkää kun kuskin naviskasta säätyy lämpö molemmille puolille, ja apparin naviskalla ei ole mitään virkaa.. (on tarkastettu että löytyy tuplakenno ja tuplavesi venttiilit ei ole mikään jälkiasennus viritys)
Lasitkin tykkää huurtua etenkin takana kylmällä tai kostealla ilmalla..
Raitisilmasuodatin on vaihdettu ja kenno, tai sen putket ei todellakaan vuoda.
ton huurtumisen veikkaankin johtuvan siitä kuskin jalkatilan vedosta.. :think
Ja semmonen ongelma että kylmää tulee kojelaudan suuttimista kokoajan jos on puhallus säädetty tuulilasille tai varpaille. jos on sinisellä kylmää tulee paljon, kuten pitääkin ja jos on punasella niin vetää vähän sieltä suuttimista.. olisko tuolla joku läppä joka ei mene kunnolla kiinni, vai onko toi vaan ominaisuus?? lisäksi vetää kuskin jalkatilassa, jostain alhaalta, mutta ei ainakaan jaloille tulevista suuttimista, niistä tulee lämpöstä ihan normaalisti..
Vesiventtiileissäkin taitaa olla jotain häikkää kun kuskin naviskasta säätyy lämpö molemmille puolille, ja apparin naviskalla ei ole mitään virkaa.. (on tarkastettu että löytyy tuplakenno ja tuplavesi venttiilit ei ole mikään jälkiasennus viritys)
Lasitkin tykkää huurtua etenkin takana kylmällä tai kostealla ilmalla..
Raitisilmasuodatin on vaihdettu ja kenno, tai sen putket ei todellakaan vuoda.
ton huurtumisen veikkaankin johtuvan siitä kuskin jalkatilan vedosta.. :think
Comment