Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 M3 putkistoa 325:teen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Juhiz
    Bimmer Rookie
    • Oct 2003
    • 88
    • Liperi

    e36 M3 putkistoa 325:teen?

    Jostain kuulin juttua että M3 putkiston takimmainen osa kävisi suoraan 325:sen putkistoon, mitä nyt ulostulot tulevat hieman pidemmälle.
    Onko tarinassa perää?
    Itseani kiinnostaisi hieman vakiota möreämmät äänet, ei kuitenkaan mikään älytön pörinä... Sellainen hillitty kutosen soundi olisi jees.
    Vakio kun on mielestäni melko hiljainen.
    Mietin tässä että olisiko tuosta M3 takapöntöstä mulle mitään iloa?
    Noin niinkuin äänellisesti tahi tehojen puolesta?
    Last edited by Juhiz; 16-12-2005, 23:15.
    330d E91 2010
    1600-2 e114 1967
  • nevada99
    Bimmer Rookie
    • Feb 2004
    • 82
    • Tampere

    #2
    no itselläni on moinen m3 putkisto, siis taka kiinni 325 bemussa ja hienosti kuuluu ja pörisee...äänet eivät ole lainkaan amismaiset vaan sopivan hillityt ellei sitten aivan kierroksia kattoon nosta...no mutta vastaten kysymykseen luulisi saavat sopimaan ja sopii ....?!?#"0 =)

    Comment

    • Juhiz
      Bimmer Rookie
      • Oct 2003
      • 88
      • Liperi

      #3
      Eli käy M3 putkiston takimmainen osa suoraan 325sen putkeen...?
      Ja äänimaailma muuttu entistä viehättävämmäksi?
      Jos näin on, niin mulle saa tarjota M3 putkiston takimmaistaputkistoa... jos kenellä ylimääräisenä lojuu.
      330d E91 2010
      1600-2 e114 1967

      Comment

      • ///Masa
        BTCF Member
        • Feb 2005
        • 1468
        • Salo

        #4
        joo kyl saa sopimaa mut ei ilman pienii muutoksii. jos en väärin muista ni halkasija oli eri.
        BMW E30 M3
        BMW E46 M3
        BMW E118 1800

        Comment

        • masitaly
          BTCF Member
          • Apr 2004
          • 410
          • Kiu

          #5
          Originally posted by Juhiz
          Eli käy M3 putkiston takimmainen osa suoraan 325sen putkeen...?
          Ja äänimaailma muuttu entistä viehättävämmäksi?
          Jos näin on, niin mulle saa tarjota M3 putkiston takimmaistaputkistoa... jos kenellä ylimääräisenä lojuu.
          Juu, pikku muutokset joutuu tekemään..

          Comment

          • Gonzalez
            BTCF Member
            • Jun 2003
            • 2632
            • Seinäjoki

            #6
            Ja ne pikku muutokset on että joutuu hitsaamaan vanhasta putkesta etu- ja takaosan liitoskohdat siihen M3:sen putkeen, muuten sopii "heittämällä"...
            530d GT F07 2010
            325i E30 Cabriolet 1987

            Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

            Comment

            • Jukipuki
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2005
              • 383
              • Kontiolahti, Lehmo

              #7
              Tästä artikkelista juhi sulle varmaan joskus mainitsin...

              Ajossa:
              G20 330E
              Ex:
              E30, E36, E46, E90, F20x3, F34, G21x2, IX3x2

              Comment

              • Juhiz
                Bimmer Rookie
                • Oct 2003
                • 88
                • Liperi

                #8
                Originally posted by Jukipuki
                Tästä artikkelista juhi sulle varmaan joskus mainitsin...

                http://home.earthlink.net/~frankie66...6_exhaust.html

                No niinhän olikin mut eihän mulla pysy nuo osoitteet mielessä...
                Miten muuten puhuuko tuo jamppa tuolla sivullaan mitään et pitäisi nuo liitos sovitteet ottaa vanhasta ja liimailla sitten tuohon M3 putkeen?
                Ei oikein tuo lontookaan näkyy enää taivu...
                Mut ei sinänsä pahalta rastilta vaikuta tuo operaatio.
                330d E91 2010
                1600-2 e114 1967

                Comment

                • aapok
                  Bimmer Fanatic
                  • Aug 2003
                  • 807
                  • Liperi

                  #9
                  Kohta pörisee, niinkuin 316 aikoinaan...

                  Nimimerkki: "pelkkää tuulen suhinaa arvostava"
                  -Aapo-

                  520da touring Lci M-sport -07
                  1600-2 -68 (kaveriprojekti)
                  Chevrolet Avalanche LTZ -09
                  Sea Ray 230 sundancer -94

                  Comment

                  • RCW
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2005
                    • 363

                    #10
                    onko kukaan muuten poistanut kattia 320 tai 325:sta?
                    mitään vaikutusta tehoihin?
                    Konichiwa, Bitchez!

                    It's the name they say it's running the game

                    Comment

                    • antti79
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2003
                      • 2499
                      • Littoinen

                      #11
                      Originally posted by Gonzalez
                      Ja ne pikku muutokset on että joutuu hitsaamaan vanhasta putkesta etu- ja takaosan liitoskohdat siihen M3:sen putkeen, muuten sopii "heittämällä"...
                      Oheisessa lauseessa kiteytetään tämä 325<->M3 putkisto homma ->
                      The pipes are larger in diameter than stock, but shrink down at the junction for a direct bolt-on fit.
                      sigpic
                      Originally Posted by jari kihlman
                      "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

                      Comment

                      • eeki
                        BTCF Member
                        • Jul 2003
                        • 1966
                        • HKI

                        #12
                        Tuo on sitten amerikkalainen sivusto, joten siinä käsitellään jenkki-"m3":n putkistoa.. Eli pitää muistaa että muutenkin laimeamman jenkkimallin voi erota jotenkin eurooppalaisesta vastineestaan, varaosanumero on ainakin eri.
                        Ducati 998 -02 //

                        Comment

                        • GameOver
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2005
                          • 3026
                          • Sjundeå

                          #13
                          Sielt autovalkamasta voi sit käydä kyselemässä niitä eroja euro-malleihin ku tuppasivat olemaan pinnalla tossa vähän aikaa sit.

                          "moottorin ääni on matalilla kierroksilla silkinpehmeää turbiinimaista hyrinää. Kierrosten noustessa ääni muuttuu kuitenkin kireän metalliseksi" TM:ssä bmw e39 koeajo... osuivat aika oikeaan..


                          huhhuh.
                          -22 Lexus ES300h
                          -23 Nissan Leaf

                          ...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎