Jepjep...kävin äsken haulla läpi kaikki "hälytin" aiheet, mut jäi vähän sekava maku siitä hommasta...eli vm. 96 328 cabrioon pitäs kehittää joku häläri. Pitäs olla ainakin sisätilantutka. Autossa on käynnistyksenesto, keskuslukitus kaukosäädöllä.
1. Mitä hälyttimiä suosittelette. Sen tulee olla luotettava.
2. Mitä se maksaa?
3. Pystynkö käyttämään alkuperäistä kauko-ohjainta?
4. Onnistuuko asentaminen hyvällä keskittymiskyvyllä vai vaatiiko se rautaista ammattitaitoa (sitä mulla ei tän asian suhteen ole.)
5. Onko häläreissä mahdoton yhdistelmä halpa ja hyvä?
Kattelin äsken netistä, että e36:ssa pitäis olla valmiina joku 12pinninen hälärikytkemisjuttu, vaikka siinä ei ole hälytintä. Voiko kaikki hälärit kytkeä tähän, vai pitääkö ruveta leikkimään?
meses mulla oli defa ja se oli luotettava ja hyvä, muista ei kokemusta.. :juo 8) :lol:
1. Mitä hälyttimiä suosittelette. Sen tulee olla luotettava.
2. Mitä se maksaa?
3. Pystynkö käyttämään alkuperäistä kauko-ohjainta?
4. Onnistuuko asentaminen hyvällä keskittymiskyvyllä vai vaatiiko se rautaista ammattitaitoa (sitä mulla ei tän asian suhteen ole.)
5. Onko häläreissä mahdoton yhdistelmä halpa ja hyvä?
Kattelin äsken netistä, että e36:ssa pitäis olla valmiina joku 12pinninen hälärikytkemisjuttu, vaikka siinä ei ole hälytintä. Voiko kaikki hälärit kytkeä tähän, vai pitääkö ruveta leikkimään?
meses mulla oli defa ja se oli luotettava ja hyvä, muista ei kokemusta.. :juo 8) :lol:
Comment