Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 325 pakoputkista

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pioneeri
    Bimmer Rookie
    • Jan 2006
    • 25

e36 325 pakoputkista

Huomasin tossa että takapönttö alkaapi olla vaihtokunnossa ja aattelin et vois vaihtaa samalla koko putken katista taakse. Ekana oli mielessä toi simonssin cat-back putki, mut kun luin noita muita topicceja tästä aiheesta niin simonssin putki oli haukuttu aikalailla surkeaksi laitokseksi.

Et onko se simonssi tosiaankin niin huono ettei sitä kannata hommata bemariin, onko kokemuksia kellään? Ihmettelen vaan ku edelliseen autoon (mazda 323 gt 1.8i dohc-koneella) laitoin ton simon niin musta se oli kyllä ihan hyvä ainakin siinä autossa.

Onkos muita putkisto ehdotuksia? Supersprintit ja marteliuksen putket on jo liian hintavia mulle (yli 600€ )
    Vai kannattasko vaan tyytyä siihen takapöntön vaihtoon, koska ei se loppuputki nyt edes ole huonokuntoinen (ainakaan niin huono et se olisi pakko vaihtaa)
    Tarkoitus olisi saada ilmoille semmosta sivistynyttä kuutosen murinaa, mutta ei mitään järkyttäviä amis-pörinöitä…

Niin ja autohan on e36 325i coupe -93
  • NiKo-79
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2003
    • 220
    • Oulu

Lisätään nyt tähän topickiin..

pöntön vaihto alkas olla täälläkin ajankohtaista.. on vain aika yllättävän kallis se alkuperäinen takapönttö (~400e) Löytysköhän jostain halvempaa mallia, joka ei ole sitä amis linjaa ääneltään..?
    325xi e90
    Ex. 320d e46
    Ex. 325i e36

Comment

• akihu
      Bimmer Rookie
      • Feb 2003
      • 42
      • Stadi

Vaihtoehtoja on monia itse kokeilin tämmöstä vaihtoehtoo, kun mielestäni tuo vakiopöntön hinta on liian kallis.
      Äänet on yllättävän hiljaiset, vaikka on suorat putket.
      Ja tuli maksamaan alle 200 euroo. Itse tehtynä.
      pönttöjen sisään menot on 50mm. Eli putken halkasija ei juurikaan kasvanut.
      Last edited by akihu; 23-07-2006, 21:56.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎