Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 lamda kysymys?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ässä lavaan
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1717
    • Savo

    e36 lamda kysymys?

    käytin 325 leimallaja päästöistä jäi leima saamatta! sitten putkolaan ja vikatesteri sanoi: lamda rikki.
    mikä noista motonetin myynnissä olevista lamdoista on alkuperäinen varaosa alla olevaan bemuun? tai mikä kannattaa ostaa?
    itellä ei pienintä hajua onko se titania vai jotain muuta...

    auto on e36 325 ´91

    320i/325i E36 91--92 Bosch-Lambda Zir (valmis 4napapistoke) 28-3481 104.00


    320i/325i E36 91--95 Lambda-anturi jos Zirconia/4 johtoa. . 28-3422 55.50

    320i-328i E36 91-- Lambda-anturi jos Titania/4 johtoa. . . 28-3420 105.00
    E91

    Exät:
    E36 325i -93 Cabriolet
    E36 325i -93 Cabriolet "Kerscher"
    E36 325i -91 Sedan
    E30 325i -85
  • Cunttory
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2004
    • 1772
    • Kuopio

    #2
    Ensimmäinen vaihtoehto on plug ja play eli liittimellä varustettu,jälkimmäiset pitää liittää alkuperäiseen plugiin/piuhoihin ja toivoa että kutistesukka pitää.
    Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

    Comment

    • ässä lavaan
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 1717
      • Savo

      #3
      Originally posted by Cunttory
      Ensimmäinen vaihtoehto on plug ja play eli liittimellä varustettu,jälkimmäiset pitää liittää alkuperäiseen plugiin/piuhoihin ja toivoa että kutistesukka pitää.

      eli ensimmäinen?
      vai onko väliä onko se zirconia/titania?
      E91

      Exät:
      E36 325i -93 Cabriolet
      E36 325i -93 Cabriolet "Kerscher"
      E36 325i -91 Sedan
      E30 325i -85

      Comment

      • Cunttory
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2004
        • 1772
        • Kuopio

        #4
        Motonetillä näytti olevan liittimellä(bosch) pelkästään zirkon malli,uskaltaisin väittää että zirkonia se on m50:ssä
        Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

        Comment

        • Cell
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 7037
          • Uusikaupunki

          #5
          On väliä, zirconia sinne kuuluu.
          325i -08
          i3 REx -17
          M5 -98 Imolarot
          535i -90 N/A project (maatumassa)

          Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

          Comment

          • ässä lavaan
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 1717
            • Savo

            #6
            tämä selvä, kiiiiitos
            E91

            Exät:
            E36 325i -93 Cabriolet
            E36 325i -93 Cabriolet "Kerscher"
            E36 325i -91 Sedan
            E30 325i -85

            Comment

            • Masinol
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2003
              • 988
              • "Turku"

              #7
              Ja osta ehdottomasti tuo Boschin lambda... Nuo tarvikelambdat ei oikeen tuppaa kestämään, varsinkaan M50 koneissa, joissa ei kyllä kestä mitkään muutkaan lambdat kovin kauaa.
              Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎