Kiitoksia! Toivottavasti selviää pelkällä kannentiivisteen vaiholla ettei kannessa oo mitään vikaa.
No jos ei ole päässyt keittämään tai pidempää aikaa käymään kuumana tuo kansi, niin tuskin on vääntynyt. Mut tietty hyvä on varmistaa Muista pistää sit uudet kannenpultit ettet laita vanhoilla kiinni ja sit olis sama homma vähän ajan päästä edessä taas...
No jos ei ole päässyt keittämään tai pidempää aikaa käymään kuumana tuo kansi, niin tuskin on vääntynyt. Mut tietty hyvä on varmistaa Muista pistää sit uudet kannenpultit ettet laita vanhoilla kiinni ja sit olis sama homma vähän ajan päästä edessä taas...
No ei se kyllä kuumana ole päässyt käymään kertaakaan, ja siksi vähän ihmettelenki että minkä takia se on menny paskaksi. Voiko kylmäkäynnistykset mitenkään vaikuttaa siihen että se tiiviste menis paskaksi? Kannenpultitki tilasin, samoin pako ja imusarjan tiivisteen vaikka ei niitä varmaan tarte edes irrottaa. Sitte tilasin vielä uuden termostaatin.
No ei se kyllä kuumana ole päässyt käymään kertaakaan, ja siksi vähän ihmettelenki että minkä takia se on menny paskaksi. Voiko kylmäkäynnistykset mitenkään vaikuttaa siihen että se tiiviste menis paskaksi? Kannenpultitki tilasin, samoin pako ja imusarjan tiivisteen vaikka ei niitä varmaan tarte edes irrottaa. Sitte tilasin vielä uuden termostaatin.
Moi,
Kun olet remontin tehnyt voitko vähän konsultoida mitä löyty ja oliko iso remontti.Mulla on just samanlaista vikaa.Mullakin nesteet häviää,ei vuotoja.Pakokaasutestis hc around 160-200.lämmöt ok,ei oo käyny ikinä kuumana.kylmäkäynnistyksiä on ollu.
Kiitos,jupussin
****************************************
Juha Pussinen
Kimaratie 10 F 21
01680 Vantaa
Finland
Mobile Phone:+358 40 5125 497
China Mobile: +86 135 64205 740
Work email:[email protected]
Free Email:[email protected]
Homepage:http://www.happygolf.fi
Noniin, vika löytyi. Kannentiiviste oli ehjä, mutta kannesta vesikanavan juuresta löytyi pienenpieni hiushalkeama. Eli kansi paskana.
Miten tästä nyt kannattas lähteä toimimaan? Kansi tietenkin pitäs jostaki hommata. Mistä kannattas kysellä ja mitä maksaa? Uusi ois tietenkin aina uusi mutta saattaa se hieman maksaa...:/
Entäpä venttiilikoneisto? Tarkoituksena olis hiotuttaa venttiilit ja uusia venttiilinvarren kumit. Riittääkö tuo vai pitäskö alkaa venttiilikoneistonkin osia uusimaan? Nokka-akselit ja venttiilit olivat kyllä aivan kulumattomat.
Mulla on samanlainen ongelma e34:ssa...Eli käy aluksi huonosti kylmänä ja kuplii pikkusen paisarissa.
Kävin eilen testaamassa onko paisarissa pakokaasuja...tms eipäs löytynyt "neste" testerillä yhtään mitään. Väittivät melkosen luotettavaksi tuota menetelmää.
Pieni kuplinta ilmeisesti selittyy sillä että alavesiletku aiheuttaa pientä painetta paisariin ja kun antaa koneelle kaasua niin kuplinta hivenen yltyy koska vesipumppu kierrättää silloin nesteitä enemmän.
Tuli mieleen että kai toi "nestetesti" tai mitä nimeä siitä nyt käytetäänkään sulkee pois kannentiivisteen + kansivian kokonaan?
Täytyy seurailla nyt että hukkaako jäähdytysnestettä ja jos hukkaa niin kuinka paljon. Pakokaasuja haisteltiin sen verran että makealta se ei ainakaan haise
Comment