Tyhjäkäynti seilaa 650-2000 välissä ajoittain, lämpimänä toimii paremmin kun kylmänä. Kulutus on OK ei seilaa, matka-ajossa 7-8 kaupungissa 9-12. Välillä ei moottorijarruta vaikka nostaa kaasun. Kierrokset jää 2000rpm kun painaa vauhdissa kytkimen pohjaan, liikennevaloihin kun pysähtyy pysyy korkeina n.5s jonka jälkeen laskee 650rpm.Mitä pitäisi tapahtua kun kaasuläpän asento-anturin liittimen irroittaa itsellä jos tyhjäkäynti korkealla irroittaa kyseisen liittimen kierrokset laskee samantien norm. 650rpm.Haitariputki uusittu,tyhjäkäyntimoottori putsattu kokeiltu kaverin toimivaa tyhjäkäyntimoottoria.Ilmavuotoja tutkittu ei tähän mennessä löytynyt.En kerennyt vielä kokeilemaan tuota kaverin asento-anturia!Apua kaivataan, lambda vikaan en itse usko.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 320 coupe ONGELMA
Collapse
X
-
Nyt toiminut muutaman päivän moitteettomasti...vaikkakin pakkasta parhaillaan -20c
Asento-anturin liitin oli ainakin löysä, liikkui 3-4mm.Tein 2.5mm o-renkaasta sopivan tiivisteen ja jämäkästi tuntu purevan.Ilmamäärämittärin liittimeen suihkutin wd-40 jospa kosketus paranisi.Tulpat vaihdoin ja oli kyllä melkoisessa kunnossa, vähän sen näköset et rikkaalla olis käynyt.Ei tietoa oliko alkuperäistulpat,auto sen verran tuore.Saas nähdä koska palataan aiheeseen!Bmw 330Cd M-Sport II Individual
Comment
-
-
Originally posted by infleshTulpat vaihdoin ja oli kyllä melkoisessa kunnossa, vähän sen näköset et rikkaalla olis käynyt.
Comment
-
Comment