Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 325i -92 tehot hukassa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7037
    • Uusikaupunki

    #16
    Ei putki voi mennä lämmetessä tukkoon (tai ainakin saa aika outo vika olla että voisi mennä), joten eiköhän vika löydy ihan seoksista. Jos auto ei kävisi kaikilla tai olisi puolavikaa, huomaisit sen kyllä muuta kautta. Eiköhän se vika ole seoksissa, täyskaasulla on muistaakseni oma ohjelmansa, joka selittää miksi täyskaasulla kone toimii. Jostain syystä kone saa liikaa soppaa, onko vika sitten lambdassa (esim. maanantaikappale tai joku liitos irronnut?), ilmamassamittarissa, jossain lämpöanturissa vai peräti moottorinohjauksessa, sitä en osaa sanoa.
    325i -08
    i3 REx -17
    M5 -98 Imolarot
    535i -90 N/A project (maatumassa)

    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

    Comment

    • Juspa
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2006
      • 1225
      • Pori

      #17
      Originally posted by SledgeHammer82

      Mittari kertoo kuinka paljon bensaa kuluisi, jos tämän hetkisellä bensansyötöllä ja ajonopeudella ajetaan 100 km. Miten h*lvetissä mittari silloin voisi/kuuluisi olla jossain muualla kun tapissa tyhjäkäynnillä seistessä? Jos auto käy paikoillaan tyhjäkäyntiä, niin silloin kulutus per 100 km on ääretön.

      Juuri näin
      E70 M-Sport AlpinWeiß 3

      Ex.
      F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
      E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
      E90 320d -05 Schwartz 2
      E36 328i touring -97 Diamantschwartz
      E36 352i -91 Diamantschwartz

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎