......
Announcement
Collapse
No announcement yet.
.......
Collapse
X
-
Originally posted by mika68Löytyy kymmeniä topikkeja M50B25 imusarjan tehonlisäyksestä M50B28 koneeseen. Ja "Esson baarin" tietäjät väittää, että käy suoraan paikalleen heittämällä?
Tossa kuitenkin yhdet Guntherin tekemät ohjeet, mistä hyvin selviää että ei aivan heittämällä mene. Joutuu ainakin tekemään parit "Pielavetiset" ton kotelon kanssa mihin tulee lämpötila-anturi+muuta sälää:http://www.bmw-syndikat.de/bmw-syndi...bereitung2.htm
http://www.realoem.com/bmw/showparts...92&hg=11&fg=40
Mitenkäs sitten suutintukki ja läppärunko, saako ne paikalleen suoraan heittämällä? Ovat ainakin eri varaosanumerolla 328 ja 325?
Onko kellään FAKTAA kyseisiin asennuksiin???F11 LCI 535xi
Ex.
E36 320i sedan
E36 LCI 328i coupe
E61 LCI 530xi
-
-
Originally posted by SeneKohta olis edessä ja semmonen ainaki tulee mieleen että imusarjan ja läppärungon väliin pitää tiivistyskikkailla koska muuten se on o-rengas vasten o-rengasta. Itse tilasin iipeistä tuollasen siihen leikatun metallilevyn että renkaat sitten puristuu sitä vasten molemmilta puolilta. Suutintukissa ei pitäis muuta ongelmaa olla kunhan ruuvinpaikat osuu samaan kohtaan.
Comment
-
-
"Poju" tyytyväinen.
Itse asiaan, käsittääkseni (eikös ollu oikein dynotettukin jossain topicissa) hommassa saavutettavilla tehoilla menetetään 328:n herkullinen alavääntö, mitä en ainakaan itse antaisi muutaman lisähepan takia pois. Tästä seuraa tietty myös kulutuksen nousua. Tietty jos haluaa vaan rakentaa...Now: 525xd -09
Ex: 330d -07
Ex: 328i -96
Comment
-
-
Originally posted by Kilpuri"Poju" tyytyväinen.
Itse asiaan, käsittääkseni (eikös ollu oikein dynotettukin jossain topicissa) hommassa saavutettavilla tehoilla menetetään 328:n herkullinen alavääntö, mitä en ainakaan itse antaisi muutaman lisähepan takia pois. Tästä seuraa tietty myös kulutuksen nousua. Tietty jos haluaa vaan rakentaa...
Comment
-
-
Originally posted by mika68Ja eikös siitäkin ole dynokäyrä, kun imusarjan vaihdon lisäksi on ohjelmoitu ecu uudestaan, niin vääntö/teho lisääntyy entisestään!
Onko jollain niitä faktoja esittää? Jos meinaan vääntö ei hommassa häviä/siirry "ylemmäs" niin homman suoritus voisi alkaa kytemään mielessä...Now: 525xd -09
Ex: 330d -07
Ex: 328i -96
Comment
-
-
Tuota tuota... voiko homman tehdä juuri toisinpäin eli M52B28:n imusarja istutetaan M50B25:een, jolloin käytännön ajettavuus paranisi, mutta menetettäisiin se muutaman heponen? Olisiko tuossa swapissa mitään järkeä?
Mun pitäis varmaan harkita ahdettua dieseliä kun en ollenkaan tykkää kierrättää konetta
Comment
-
-
Jossain oli myöskin väitös että ton m50 imusarja modin jälkeen bensanpaineita nostamalla saadaan kadonneet väännöt alhaalta takasin. Tästä en osaa sanoa juuta enkä jaata. Mut tosiaan sitten sen näkee kun itselle tuo tulee miltä se tuntuu. Peltisarjat on myös asennuttaa tässä jos/kun se paikka joka nuo laittaisi löytyy.F11 LCI 535xi
Ex.
E36 320i sedan
E36 LCI 328i coupe
E61 LCI 530xi
Comment
-
-
damien."Tuota tuota... voiko homman tehdä juuri toisinpäin eli M52B28:n imusarja istutetaan M50B25:een, jolloin käytännön ajettavuus paranisi, mutta menetettäisiin se muutaman heponen? Olisiko tuossa swapissa mitään järkeä?"
eikös sellanen kone löydy 323sen keulilta?
mites m52sen läppärunko eroaa m50sen vastaavasta.
m50sen rungoistahan on kairailtu isompia piristämään b25sen menoa.?
et5 onks m52sessa valmiiksi jo isompi vai pittääkö sitäkin kairailla?sigpic
E46 2d 330 -02
EX.
E36 2d 328 -97
e92 335d -07
330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
Audi S4 -99 (324hp/497nm)
Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
Bmw 325 iA 2D -93
Bmw 325 4d -92
Comment
-
-
Originally posted by DamienTuota tuota... voiko homman tehdä juuri toisinpäin eli M52B28:n imusarja istutetaan M50B25:een, jolloin käytännön ajettavuus paranisi, mutta menetettäisiin se muutaman heponen? Olisiko tuossa swapissa mitään järkeä?Originally posted by Ändieikös sellanen kone löydy 323sen keulilta?
Anteeksi tälläinen "ohi-aiheen-huutelu", mutta kyllähän tämä nyt ainakin läheltä topicin aihetta liippaa
Comment
-
Comment