eli käytin paikallisella huoltoasemalla ennen katsastusta päästötestissä. kaikki muut arvot hyviä mut lamda heitti hiukan. lamda oli ollut rikki todennäköisesti jo puolisen vuotta. no siitä riskillä hulluna polkemaan konttorille jos lamda menisi arvoihin lämpösenä eli reilut 100km ajoa ja siellä kaikki arvot päin peetä.. monin kertaiset normiarvoihin.
(jos ei olisi ollu reilu inssiukko niin olisi antanu ajokiellon.) no matka jatku putkolaan vikatesteriin ja lamdaa valitti. no uuden ostin motonetistä...
nyt vaihdettiin uusi lamda ja käytin päästötestissä niin lamda oli kohdallaan ja muut arvot oli yli 10 kertaiset!!!!
mikä mättää?
auto on e36 325 ´91 ja siinä on joku foorumin lastu.
auto käy todella rikkaalla kierroksilla ja alle 2000rpm ei meinaa pelata ollenkaan. käy siellä laihalla. tyhjäkäynti hummaa kans.
imuvuodot tutkittu,haitariputki vaihdettu tulpat vaihdettu, nesteet on ok. putki ei vuoda. venttilikopan tiiviste vaihdettu.
pitääkö nollata vikakoodi uuden lamdan jäliltä?
voiko katit olla "karstaset" jos lamda ollu jo puoli vuotta rikki? pitääkö polettaa puhtaaksi?
auttakaa joku fiksu ja tietäväinen..
(jos ei olisi ollu reilu inssiukko niin olisi antanu ajokiellon.) no matka jatku putkolaan vikatesteriin ja lamdaa valitti. no uuden ostin motonetistä...
nyt vaihdettiin uusi lamda ja käytin päästötestissä niin lamda oli kohdallaan ja muut arvot oli yli 10 kertaiset!!!!
mikä mättää?
auto on e36 325 ´91 ja siinä on joku foorumin lastu.
auto käy todella rikkaalla kierroksilla ja alle 2000rpm ei meinaa pelata ollenkaan. käy siellä laihalla. tyhjäkäynti hummaa kans.
imuvuodot tutkittu,haitariputki vaihdettu tulpat vaihdettu, nesteet on ok. putki ei vuoda. venttilikopan tiiviste vaihdettu.
pitääkö nollata vikakoodi uuden lamdan jäliltä?
voiko katit olla "karstaset" jos lamda ollu jo puoli vuotta rikki? pitääkö polettaa puhtaaksi?
auttakaa joku fiksu ja tietäväinen..
Comment