e39 on iso auto ja ajettavuus sen mukainen...
Mukava ja rauhallinen.
Kuten mainitsitkin jos sporttisempaaa peliä haluat niin e36.
Ja onhan e36 touring paljon paremman näköinenkin kun e39...
ite en ole vielä yhtään hyvän näköistä farkkua nähnyt, että jos ei todellista esim. viikottaista tarvetta korkeaan tilaan ole, niin ei kannata kyllä farkkua varalta ostaa. Kunhan suksiluukku löytyy..
Hemipoliisikin heräsi....mutta et ymmärtänyt taaskaan pointtia joten olkoon niin.
Ajattelin suomentaa Saksassa vallalla olevaa käytäntöä, jossa vakuutusmaksujen takia autot rekisteröidään eläkeikäisten sukulaisten nimiin. Käyttäjät ovat sitten samaa ikäluokkaa kummassakin maassa. Ikävää jos loukkasin herkkää sieluasi, sillä tuollaista vanhempaa hyväkäytöksistä herrasmiestä harvoin kohtaa.
Itellä oli pari vuotta ajossa e36 farkku automaattitoosalla, tosin 320.
Laatikko pelasi ihan hyvin ja olin muutenkin tyytyväinen autoon.
Ainoana miinuksena siitä pamahti abs hydrauliyksikkö. Kilometrejä oli
n 120000.
e46 328ia -98
ex e36 320ia touring -95
ex e36 320i -92
Vanhalta papalta 80tkm ajettu vm.99 528iAT olisi varmaan se paras vaihtoehto , mutta mistä sen sitten löytää onkin eri juttu.
No Saksasta Saksasta. Eihän sielä ole muitako vanhoja pappoja ja niiden vähä ajettuja mersuja ja bemareita.[/QUOTE]
Itse ostin 1928 syntyneeltä herralta 120k ajetun 528ia:n (8th€ viime kuussa) ja on kyllä ihan helmi. Saksan rekisteriote kertoo paljon... Niin ja on varmaan turha mainita siitä täydellisen huoltokirjan olemassa olosta ostaessa??
Pikkasen ot:ksi meni. Mut toi e36/e39 ei ehkä ole oikein vertailukelpoisia keskenään jo hintaeronsakkin vuoksi.[/QUOTE]
Niin, mutta hintaero on yllättävänkin pieni samanikäisen 328 ja 528 ero kun on vain muutama kiloeuro.
Se mitä hain oli lähinnä käyttökokemuksia ja ylläpidon hintaa eri korimalleilla.
Ulkonäkö kysymyshän on kunkin makuasia ja kokoero lienee kailkille selvä...
Comment