Auto siis 328i coupe vm. -96.Moottorijarrutuksen jälkeen kun painaa kytkimen pohjaan niin kierrokset soutaa (400-n.1000 rpm soutaa pari kertaa sitä väliä jonka jälkeen käynti tasoittuu taas.) Onpa auto jopa kaksi kertaa sammunut sen takia. Onneksi vika ei liiemmin haittaa. Kaikki normaalit kuluvat osat huippu kunnossa (esim. kaikki suodattimet ja tulpat.) Tätä vikaa tartee siis alkaa etsiä syvällisemmistä paikoista. Ja moottori muuten huippukunnossa (ajettu 95tkm, joista itse 3,5v aikana 25 000km.) esim. ilmamäärämittarikaan tuskin lienee vian syy. Auto kun kiihtyy ja kulkee erinomaisesti. (aivan olematonta nykimistä tosin kun kiihdyttää mutta ei kai 10v. vanha voi virheettömästi mennä.)
Kylmällä moottorilla asiaa vaikea testata koska kierrokset hieman korkeammat jolloin vikaa ei esiinny.
Kylmällä moottorilla asiaa vaikea testata koska kierrokset hieman korkeammat jolloin vikaa ei esiinny.
Comment