Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 mittarin lasin irroitus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Simo69
    Bimmer Rookie
    • Jan 2005
    • 119
    • Joensuu

    e36 mittarin lasin irroitus?

    Eli mittaristo alkas muuten atomeina olee... Mut pitäs tuo lasi tuosta vielä irti saada... ei muuten saa mittariston taustaa mitenkään vaihdettua.. lasi ilmeisesti jollain liimalla kiinni? onko kukaan onnistunu ehjänä sitä irti saamaan. pitäskö yrittää varovasti kuuma ilma puhaltimella lämmitellä. ja ruukkarilla vängätä? vai miten? yritin searchilla hakee mut ei löytyny apua tuohon lasin irrotukseen..
  • Janik83
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2004
    • 473
    • Oulu/Oulunsalo

    #2
    Itse yritin muka lämmittämällä irrottaa, mut eihän siinä tullut kuin vahinkoa...Pala pleksiä kädessä ja isompi pala vielä kiinni mittaristossa. Liima taitaa olla niin tuikkaa, ettei se lämmittämällä löysää. Minä leikkasin sitten dremelillä sieltä sauman kohdalta lasin irti ja liimasin uuden tilalle. On kyllä joku voinut lämmittämällä irrottaakkin, mutta ei se minun kohdalla ainakaan onnistanut. Kun mittariston kääntää selälleen, lasia pitäisi vetää suoraan ylöspäin koko lasin matkalta. On kyllä niin hyvin kiinnitetty se ikkuna, ette ainakaan vahingossa irtoa. Olis ylimääräinen mittaristo ilman lasia myytävänä, jos jollain on tarvetta. mittaristo on muistaakseni e36 sedanista, mutta lasi passas coupen mittaristoonkin, niin luulisi, että ne on silloin samanlaisia
    ___________________
    e39 530iA M-sport -02
    Dodge RAM VAN -89

    ex. e36 325i coupe -94

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎