Lähden tässä kyselemään että onko kenelläkään tietoa (faktaa) tuollaisen -92 vuotisen 320i coupen lastutuksesta!Tuleeko paljon lisää heppoja ja vääntöä?Kuulin että aika turhan päivästä laittaa lastua...Mutta tehoa silti pitäisi lisää saada..Putkisto on jo vaihdettu ja vapaavirtaus suodin hönkää pellin alla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 lastutus 320i
Collapse
X
-
Johan sulla on rajaton määrä tehoa tuolla putkella ja vaparisuppilolla.
Tämä nyt taitaa olla sadastuhannesmiljoonas kerta kun näitä kysytään, mä vastaan lyhyesti, Ei tule mitään.
Tietty jos sä tahdot 1½ hepoa lisää niin sit onnistuu luultavasti.Konichiwa, Bitchez!
It's the name they say it's running the game
-
-
Originally posted by LanttuHaku-toiminnolla löytyy n kpl topiceja tästä aiheesta, myös 320:n osalta. Lisähevosvoimat tulevat suhteessa halvemmaksi autoa vaihtamalla. Nimimerkillä "itsekin 320:n omistaja".
Koneen tilalle vain 2,5L tai isompi..
Mutta joo..Täysin turhia on vapari 320i koneessa; vapaavirtaus-suodatin (huoh), lastu, putkisto ( kunnollisella putkistolla ainoastaan hyötyä ja rohkenen epäillä että semmoista ei autossasi ole. ).
Siinä on ne kaakit mitä on, halvalla niitä ei saa lisää. Nyt vaan lippuja varaamaan saksaan ja tuot sieltä itelles jonku raato 325:sen. Siitä otat itelles koneen, nousee tehot ja pääset halvemmalla kuin tuota rukaamalla vielä huonommaksi.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by JanzkiNoh noh..Ei nyt sentään
Koneen tilalle vain 2,5L tai isompi..
Mutta joo..Täysin turhia on vapari 320i koneessa; vapaavirtaus-suodatin (huoh), lastu, putkisto ( kunnollisella putkistolla ainoastaan hyötyä ja rohkenen epäillä että semmoista ei autossasi ole. ).
Siinä on ne kaakit mitä on, halvalla niitä ei saa lisää. Nyt vaan lippuja varaamaan saksaan ja tuot sieltä itelles jonku raato 325:sen. Siitä otat itelles koneen, nousee tehot ja pääset halvemmalla kuin tuota rukaamalla vielä huonommaksi.
Comment
-
-
Originally posted by TzaukkiArvoisa kusipää...Putkisto on remuksen alusta loppuun joten huokailisin omasi takia...Ostin auton vähän aikaa sitten ja uteliaisuutta lähdin utelemaan asiaa kun ei ennen ole ollut bemua...Tämä putkisto ja suodin oli jo osto hetkellä autoon ostettuna,joten te kaikki "tuunaajat" ja tietäjät,kysyin uteliaisuuttani asiaa...Joten pätemisen tarve ja bemarin räjäytyskuvien osaaminen ulkoa ei minua hetkauta...Asiaan voi vastata viisaasti ja kohteliaastikkin...KIITOS!
Itse laitoin omaani lastun: pääsin sillä eroon nykimis ongelmista ja kierrosrajoitin siirtyi sen 400 eteenpäin, mutta eipä muuten mitn erikoistaNyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment
-
-
Joo-o, eiköhän kusipää ole se idiootti joka kysyy tietoa ja suuttuu kun sille vastataan Janzkin vastaus oli täysin asiallinen, harmi vaan ettei tajunnut kehua sun autoa maasta taivaaseen niin olisit säkin osannut säilyttää hermosi
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Comment
-
-
Originally posted by Aukes!Joo-o, eiköhän kusipää ole se idiootti joka kysyy tietoa ja suuttuu kun sille vastataan Janzkin vastaus oli täysin asiallinen, harmi vaan ettei tajunnut kehua sun autoa maasta taivaaseen niin olisit säkin osannut säilyttää hermosi
Pysytään asiassa ja asiallisina, ni ei tartte miettii, että mitähän paskaa sieltä taas tulee, jos kysyy jotai "tyhmää" juttua...
Comment
-
-
meinaat että nuo tehot pitäs irrota lastun jälkeen vai putkiston jälkeen. Sanon vaan että penkkiin auto ja dynokäppyrää peliiin niin se vain on että jos haluat moottorin elinikää lyhentää ni hanki lastuu ja niitä kartiosuodattimia, kuitenkin se että ilmamassa/määrä kumpi mittari se nyt on, hajoamiseen kuulemma yleisin syy että kartiosuodattimen öljyistä se ei oikein tykkää. Tietty putkistolla äänetmuuttuu mutta ei juuri muuta, tuskin ajaessa hirveää eroa huomaa, kuitenkin mietttisin aika tarkkaan että törsäänkö satojaeuroja +- muutama hp vai sitten parantelen auton ulkonäköö tai kaikista viisainta, laittaa possuun nekin rahat.
ei herneitä
Comment
-
-
Originally posted by pöhinäPysytään asiassa ja asiallisina, ni ei tartte miettii, että mitähän paskaa sieltä taas tulee, jos kysyy jotai "tyhmää" juttua...
Comment
-
-
Originally posted by kolkaksviisVastaus:E36 320i 110 kW (150 hp) 110 kW/150 hp 190 Nm 214 km/h 121 kW/165 hp 210 Nm 219 km/h 499,-E46 M3 perän lukkoyksikkö
Projekti: E46 M3 Supercharged rata-auto Myydään, ehkä, privaviestiä jos kiinnostaa
www.xenonkauppa.fi Kaikki osat xenonvaloihin
Comment
-
-
E36 325i 141 kW (192 hp) 141 kW/192 hp 245 Nm 233 km/h 152 kW/207 hp 266 Nm 240 km/h 499,-
Mul on tällänen lastuLast edited by kolkaksviis; 04-05-2006, 21:44.
Comment
-
-
Hehe..tais osua arkaan paikkaan.
Pyydän anteeksi. Tsekkasin netistä niin putkistolla, vapari filsulla ja lastulla tehot nousee sen 100hp ellei enemmänkin.
Huomenna heti ensitöikseni poistan autostani moottorin niin tehot nousee varmasti vielä tuplat tuosta.
Itq ja parq..Jos olisin vittuillut niin uskoisin että et edes olisi tajunnut sitä.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
Comment