Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw e36 perkeleen bmw !!!!!!!apuvaaaa!!!!!!!!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pekka heikkinen
    Newbiemmer
    • Jun 2004
    • 27

    bmw e36 perkeleen bmw !!!!!!!apuvaaaa!!!!!!!!!!!!!!

    Mikähän avuksi kun e36 m40 316 i törrää kun antaa kunnolla kaasua ja joskus kun ajaa vaikka 100km/h auto alkaa myös törrää ja väännöt hävii ja moottori jotenkin tärisee ihan pirusti et se tuntuu ratissa asti ja se kaikista ihmeellisintä on et kylmänä toimii paremmin joskin silloin kovilla kierroksilla törrää eli jotenkin ei niin kuin ota kiekkoja tarpeeksi . oisko tuo lambdassa vai ilmamäärämittarissa kun alipaine letkut on ihan ok ja ilmamäärä mittarin kumiletku on kans ihan ok .... :( :( !!!!!! pieni lisäys tähän käytin just irti ton ilmamäärä mittarin ja putsasin sen säätövastuksen ne vastuspinnat ja sit voitelin sen akselin jossa se ilmamäärä laippa on kiinni mut tääkään ei auttanu asiaa et mikä perkele avuksi ...............
  • juice777
    BTCF Member
    • May 2004
    • 230
    • E-P

    #2
    voi olla molemmissa :(
    -E21-

    Comment

    • pekka heikkinen
      Newbiemmer
      • Jun 2004
      • 27

      #3
      kummankohan vaihtais

      jos kummiskin vaihtas ton lambdan aluksi ku ei kehtais tota ilmamäärä mittaria uusia ku perkele jotta se on kallis.....

      Comment

      • nahis
        BTCF Member
        • Mar 2004
        • 162
        • vaasa

        #4
        itellä joskus samaa vikaa.nokka-akseli, nostimet jakeinuvivut sökönä.m40 motin tyyppivika..
        BMW 320IM-86.BMW325IM-87.BMW 318I TOURING-92.VW Vento-96 td.

        Comment

        • permanent
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2004
          • 299

          #5
          nokka....

          joo, mullakin korjaantui uudella nokalla ja muilla roippeilla.

          Comment

          • pekka heikkinen
            Newbiemmer
            • Jun 2004
            • 27

            #6
            jees pitää panna sit toi kansi auki miten on muuten pitääkö kannen pultit uusia jos ne ottaa irti et käykös vanhat vielä uudestaan..... ja uusitteko samalla ruisku suuttimet ku aukasitte kannen kannattaiskos nekin uusia ku kilometrejä on tullu taivallettua semmoset 270 000 km nehän on siin samalla heleppo vaihtaa.... mistäs sais vähän kireemmän nokan ja paremmat nostimet ja keinuvivut ku noi alkuperäiset ettei tartte konetta aukoo joka 200 000km väliin....

            Comment

            • kuukankorpi
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2004
              • 634

              #7
              Kansipultit pitää vaihtaa kun ne on ns. venyvät pultit kyseisessä mallissa,enkä tiedä onko joku onnistunut kasaan onnistuneesti m40 mottia vanhoilla pulteilla :?:

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎