Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 525i ja E34 M5 ja E36 325i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NCL
    Newbiemmer
    • May 2006
    • 7

    E34 525i ja E34 M5 ja E36 325i

    E34 525i ja E34 M5 ja E36 325i jonkun noista ostan mutta minkän.
    Haluaisinkin tietää mitkä ovat noitten mallien hyvät ja huonot puolet.
    Onko jostain mallista tietoa että mikäkä on teijän mielstä paras ja kannattaisi ostaa. Olis kiva saada noista vähän tietoa Kiitos
    Last edited by NCL; 30-05-2006, 09:40.
  • zener
    Moderator
    • Oct 2004
    • 14430
    • Oulu

    #2
    No, jos sitä pätäkkää on E34 M5:en verran (ja sen ylläpitämiseen), niin tuskin tarvitsee edes miettiä... Vai väittääkö joku muuta?
    E65 730dA '04 klick
    F10 520dA '11 klick
    E34 520iA '91 klick

    Instagram


    "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

    Comment

    • Kyytsis
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2003
      • 3472
      • Helsinki

      #3
      Kannattaa sitten vähän katsoa että miten sen e34 M5:n tänne hoitaa

      Foorumilla aiheesta enemmän, search auttaa.

      t.Ville

      Comment

      • Petteri75
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2005
        • 2546
        • Kirkkonummi

        #4
        http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=56922&page=36 <- paljon sivua, mutta ala pikkuhiljaa kelaamaan vaikka lopusta päin.

        A) Mene itse katsomaan autoa ja ota kokeneempi kaveri mukaan.

        B) Jos et pääse päivän varoitusajalla tekemään pientä pistoreissua Etelä-Saksaan vajaaksi viikoksi ja kavereistakaan ei löydy ///Moottorimiehiä, hanki luotettava välittäjä; mielellään varustettuna Saksassa olevilla kontakteilla.

        C) Hanki luotettavaksi todennettavasta välittäjästä useampi kuin yksi suositus. Käytä foorumin haku-toimintoa hiukan monipuolisemmin, varsinkin jos foorumin käyttäjätunnus löytyy. No, jos käyttäjätunnus tms on tiedossa. Ääneenkin voi kysellä, ties vaikka jollain olisi annettavanaan "kommenttia".

        D) Hanki välittäjä asuinpaikkakuntasi läheisyydestä, niin että pääset katsomaan autoa heti kun sen pitäisi saapua maahan. Tämä ehkäisee etävedätystä hieman, ainakin teoriassa.

        E) VAADI auton sarjanro:n 7 viimeistä merkkiä jotta voit tarkastaa edes RealOEM-sivuilla mitä se pitää sisällään. OK, esim. hienoja E34 M5:ia ei ehkä niin paljoa ole liikkeellä varsinkin jos haluat vähänajettuja, mutta kyllä niitä nyt jossain vaiheessa vastaan tulee.

        F) Viivästyksiä ja kaikenlaista sattuu. Mutta suoraviivaisessa tuonnissa 2kk:n odotus alkaa olla tänä päivänä maksimi, varsinkin kun auton olet jo alussa maksanut.

        Itse halusin helmeä E34 M5:sta. Tuli -94 130tkm ajetun sijaan -92 pre-facelift ilman huoltokirjaa, rekisteröintikatsastustodistusta ja katsastuskorttia (vaikka katsastus meni läpi! ), välittäjä ei vastaa enää puheluihin jne. Vaikka auto olisikin ollut täysin kuvauksien mukainen helmi, niin tällä hetkellä se ei sitä ole. Itselläni ei ole varaa enää hankkia toista M5:sta ja tuosta tuskin saan ikinä sitä mitä siihen on uponnut (2 vuoden säästöt, ex-auto jne..).

        Varmasti löytyy muitakin kiville menneitä caseja, mutta ne eivät liiemmin lohduta - harmittelee vain kun muutkin ovat joutuneet kärsimään. Itse asiassa, jossain mielessä saa olla tyytyväinen - auto tuli ehjänä ja on mekaanisesti eheä, karmeampiakin kertomuksia löytynee.

        Ehkä tärkeintä on löytää luotettava välittäjä ja auton saatuasi luotettava mekaanikko. Onnea matkaan!

        P.S. Onhan se äMMä ihan makea ajettava..
        BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎