E36 M3:ssa ainakin on tunkin reikien kohdalla alustassa 4 kpl noin 6 cm halkaisijan kokoisia kumilätkiä. Ilmeisesti kumit estävät lian ja veden pääsyn pohjan koteloihin? Joka tapauksessa itseltäni yksi on pudonnut ja reikä ammottaa, tarttis ostaa uusi tilalle.
Tietääkö joku, mikä näiden kumien virallinen nimi on, eli mitä nimeä varaosaliike ymmärtäisi?
					Tietääkö joku, mikä näiden kumien virallinen nimi on, eli mitä nimeä varaosaliike ymmärtäisi?
 ), ymmärtävät kyllä mitä osaa tarkoitat kun osaat vähän selittää
  ), ymmärtävät kyllä mitä osaa tarkoitat kun osaat vähän selittää  Noh, on niitä niinkin laiskoja jotka vievät niitä parkkipaikoilla toisten autoista eivätkä viitsi kävellä kauppaan ostamaan sellaista 5e :lla.. Itselläni kävi todnäk näin kun huomasin yhden kumin kadonneen. Sieltä "reiästä" pääsee likaa,hiekkaa ja kosteutta sinne jalkatilojen mattojen alle. Kannattaa purkaa ja puhdistaa jos vähänkin enemmän oot joutunu ajelemaan ilman niitä "tulppia". Talvi varsinkin on pahaa aikaa, mutta eipä kuivilla kesäkeleillä niin paljoa haittaa
 Noh, on niitä niinkin laiskoja jotka vievät niitä parkkipaikoilla toisten autoista eivätkä viitsi kävellä kauppaan ostamaan sellaista 5e :lla.. Itselläni kävi todnäk näin kun huomasin yhden kumin kadonneen. Sieltä "reiästä" pääsee likaa,hiekkaa ja kosteutta sinne jalkatilojen mattojen alle. Kannattaa purkaa ja puhdistaa jos vähänkin enemmän oot joutunu ajelemaan ilman niitä "tulppia". Talvi varsinkin on pahaa aikaa, mutta eipä kuivilla kesäkeleillä niin paljoa haittaa  ), niin on ihan suljettu tila, eikä yhteydessä sisälle?
), niin on ihan suljettu tila, eikä yhteydessä sisälle?

vettä ei ole itselläni tullut jalkatilaan missään vaiheessa, olen vain putsannut hiekat/moskat/kosteudet sieltä pienestä välitilasta pohjan ja alimpien lattiamateriaalien välistä "tulpattomien" talvikilometrien jälkeen. Ehkä se mun 316 oli joku special karvalakki, jätetty muutama välipohjakin pois..
 vettä ei ole itselläni tullut jalkatilaan missään vaiheessa, olen vain putsannut hiekat/moskat/kosteudet sieltä pienestä välitilasta pohjan ja alimpien lattiamateriaalien välistä "tulpattomien" talvikilometrien jälkeen. Ehkä se mun 316 oli joku special karvalakki, jätetty muutama välipohjakin pois.. 
Comment