No niin searchillä käyty tämä ilta tsekkailemassa foorumit läpi ja luultavasti kyseessä ilmanmäärämittari tai lambda.
Tässä ongelma eli:
Vaihdoin tulpat+ilmansuodattimen+öljyt+öljynsuodattimen ja muutaman päivän jälkeen alkoivat ongelmat.
Liikennevaloissa D-vaihde asennossa kierrokset noin 600 joka on ok mutta kierrokset heittelevät 400-600 välillä ja auto tuntuu sammuvan. No normaali ajossa ei kuitenkaan mitään. Samoin jos auto nykii seistäessä D-asennossa ja sitten vaihdettaessa P:lle tai N:lle nykiminen loppuu.
Nyt sama ongelma on koko ajan ja 90km/h vauhdissa alkaa nykiminen uudelleen.
Eli jotain on mennyt paskaksi ja näemmä lambda tai ilmamääräanturi.. tuskin tämä nyt tulpista kuitenkaan johtuu??? Alkuperäisissä tulpissa yksi tulppa oli sytytyspäästä nelikärkinen ja loput 2-kärkisiä. Laitoin motonetin ngk-tulpat.
Heitin jo vanhat tulpat nevadaan joten ei pysty niitä nyt kokeilemaan.
Kilometrejä on 123tkm ja vuosimalli 1995. Auto 328 ja Saksantuonti. Kilsat 100% ok ja huollettu bemarilla aina.
Katsastuksessa HC-arvo oli 100-130 mutta läpäisi kuitenkin 100 arvolla
Kiitoksia korjausehdotuksista jo etukäteen. Auto menee jossain vaiheessa vika testeihin kun ehdin sen viedä.
Tässä ongelma eli:
Vaihdoin tulpat+ilmansuodattimen+öljyt+öljynsuodattimen ja muutaman päivän jälkeen alkoivat ongelmat.
Liikennevaloissa D-vaihde asennossa kierrokset noin 600 joka on ok mutta kierrokset heittelevät 400-600 välillä ja auto tuntuu sammuvan. No normaali ajossa ei kuitenkaan mitään. Samoin jos auto nykii seistäessä D-asennossa ja sitten vaihdettaessa P:lle tai N:lle nykiminen loppuu.
Nyt sama ongelma on koko ajan ja 90km/h vauhdissa alkaa nykiminen uudelleen.
Eli jotain on mennyt paskaksi ja näemmä lambda tai ilmamääräanturi.. tuskin tämä nyt tulpista kuitenkaan johtuu??? Alkuperäisissä tulpissa yksi tulppa oli sytytyspäästä nelikärkinen ja loput 2-kärkisiä. Laitoin motonetin ngk-tulpat.
Heitin jo vanhat tulpat nevadaan joten ei pysty niitä nyt kokeilemaan.
Kilometrejä on 123tkm ja vuosimalli 1995. Auto 328 ja Saksantuonti. Kilsat 100% ok ja huollettu bemarilla aina.
Katsastuksessa HC-arvo oli 100-130 mutta läpäisi kuitenkin 100 arvolla
Kiitoksia korjausehdotuksista jo etukäteen. Auto menee jossain vaiheessa vika testeihin kun ehdin sen viedä.
Comment